ספרו של ד
ד"ר מרדכי נאור

הסופר מרדכי נאור משיק את ספרו החדש 'המלך עמוס הראשון' בהוצאת קונטנטו נאו.

נ

ספרו של ד"ר מרדכי נאור
ד"ר מרדכי נאור

אור חוקר תקשורת, מרצה, ומפקד גלי צה"ל בעבר שבדרך כלל מתרכז בכתיבה תעודית על תולדות הארץ ותולדות העם, יוצא הפעם עם רומן מתח תקשורת פוליטי שפותח מקום לז'אנר חדש ופונה לסמטאות אחרות. נאור מעיד על ספרו שיש בו מן הדמיון, אך יש בו גם הרבה מן המציאות: "בארץ הזאת לא צריך להמציא כלום, המציאות כל כך מופרכת שרק להביא אותה זה כבר סיפור גדול".

הספר מספר על עמוס גבעוני, מן העיתונאים ובעלי הטורים הידועים במדינה שדבק בו הכינוי "המלך עמוס הראשון". עמוס הוא נהנתן ידוע המתגורר בווילה מעוצבת בצפון תל אביב באושר ובעושר.

דומה שאין דבר העומד בפניו ובכל זאת כאשר מעמדו בסכנה, הוא לא מהסס לייצר סנסציות תקשורתיות שיישארו אותו תמיד בקדמת הבמה.

מרדכי נאור, שעד היום התרכז בעיקר בכתיבה ובמחקר בתחומי הדעת של תולדות ארץ ישראל ועם ישראל חוזר אל אהבה ישנה שלו – התקשורת והנעשה בה מלפני הקלעים ומאחוריהם. הוא טווה עלילה סבוכה שראשיתה בתל אביב, המשכה בלונדון ובמוסקבה וסופה בשורה של דרמות מותחות עצבים – שוב בתל אביב. הספר החדש בהוצאת קונטנטו נאו, שבהובלת המו"ל נתנאל סמריק.

ספרו של ד"ר מרדכי נאור
ד"ר מרדכי נאור

ד"ר מרדכי נאור הוא סופר וחוקר. כתב וערך למעלה מ 100- ספרים. בעבר ערך תכניות רדיו וטלוויזיה, ובהן "מחפשים את המטמון". היה מפקד גלי צה"ל, מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב וראש החוג ללימודי ארץ ישראל במכללה האקדמית בית ברל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here