הנבחרים של מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל עמק

ישיבת המועצה הראשונה של מגדל עמק התקיימה באווירה ממלכתית ופייסנית בנוכחות ראש העיר אלי ברדה, רבני העיר, חברי המועצה הנבחרים ומשפחותיהם, מנהלי אגפים ומחלקות, עובדי רשות ותושבים רבים.

הנבחרים של מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל עמק

יריית הפתיחה בעידן החדש-ישן שאחרי הבחירות במגדל העמק התרחשה בישיבת המועצה הראשונה שנערכה לפני כשבוע. הישיבה החגיגית, הממלכתית והמפויסת התקיימה במרכז המוזיקה והמחול והייתה פתוחה לקהל הרחב שיכול היה ליהנות גם משידור לייב בעמוד הפייסבוק העירוני.

את הישיבה פתח מנכ"ל העירייה שלום זוזוט והיא נפתחה בקטעי מוזיקה ושירה על ידי תלמידי מרכז המוזיקה והמשיכה בהדלקת נרות חנוכה על ידי ראש העיר אלי ברדה ורבני העיר הרב יצחק גרוסמן והרב אברהם מנחם שבירכו את חברי המועצה ואת תושבי העיר.

ראש העיר אלי ברדה פתח את דבריו בתודות והכרת הטוב והודה לבורא עולם, להוריו, רעייתו בוני משפחתו, לרבנים, לשותפיו לדרך, למנהלי הבחירות, לפעיליו ולתושבי העיר על האמון שנתנו לו וקרא לחברי המועצה ללא יוצא מן הכלל לשלב ידיים בהמשך העשייה המשותפת למען העיר.

בהמשך נפרד ראש העיר מחברי המועצה היוצאים עמוס גלאם, משה לוי (שנבצר מהם להגיע) וכן יוסי פורטל ואידון איפראימוב להם העניק תעודת הוקרה והודה להם על שירותם ארוך השנים למען הציבור. את מקומם של חברי המועצה שסיימו יימלאו בקדנציה הקרובה ארבעה חברי מועצה חדשים אלגריה בן קסוס, יוסי רואש, איליה חייט ושוקי כ"ץ שיחד עם ראש העיר וחברי המועצה הממשיכים הצהירו אמונים לפי הנוסח המקובל.

את הישיבה החגיגית סיים ראש העיר ברדה בבשורה משמחת לפיה בחודשים האחרונים גויסו תקציבים חיצוניים (תב"רים- תקציבים בלתי רגילים) בסך כולל של כ-48 מיליון שקלים שיתווספו לתקציב הפעילות השנתי של הרשות ויושקעו בפרויקטים רבים לטובת העיר והתושבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here