צילום העיריה

מתחמי הדלקת נרות, מופע של חני נחמיאס, הצגות ילדים, סיור עששיות ופתיחה מחודשת של המשחקייה היו חלק מהפסטיבל בהפקת המתנ"ס שסומן כהצלחה גדולה בהשתתפות אלפי תושבי העיר
הצלחה רבה נרשמה לפסטיבל "מאירים את העיר" שהחל בתחילת השבוע במתנ"ס מגדל העמק ויימשך גם בשבוע הבא. אלפי ילדים לצד צעירים ומבוגרים מהעיר והסביבה נהנו מאירועים, סרטים ומופעים רבים. הפסטיבל נפתח בהצגת ילדים "עומר והמגפיים של תמי" בהיכל התיאטרון והמשיך בהצגת ילדים "הוקוס פוקוס" בכיכובו של האמן "גילי בא לבקר" וחני נחמיאס, פתיחה מחודשת של המשחקייה, מתחמי הדלקת נרות בשכונה המערבית ובמצפה העמק וטיול עששיות ביער בלפור, הצגת תיאטרון קהילתי "מה עושים עם ג'ני", מופע "כמעט שבת" וסרט הקולנוע "הבאג של רון" לילדי העיר.
בשבוע הבא האירועים כאמור יימשכו ותושבי העיר יוכלו ליהנות ממחזמר לילדים "ילדי האור", מופע אנדלוסי בחסות האגף התורני וסדנת צילום בחושך ובאור לילדי כיתות ג'-ד'. יחד עם זאת, נפתחו קייטנות לילדי בית ספר וגני הילדים ללא עלות והתקיימה קייטנת המשך עד השעה 17:00 במסגרת "מותק של צהרון" במתנ"ס עם פעילויות וסדנאות לחג.
אורית זאבי כהן מנהלת המתנ"ס אמרה: "פסטיבל "מאירים את העיר" במגדל העמק מתקיים מידי שנה והפך למסורת של הנגשת אירועי תרבות לפריפריה במחירים מסובסדים גם הודות לשיתוף הפעולה עם קק"ל. הפסטיבל אירח משעות הבוקר ועד שעות הערב אירועי תרבות לכלל הגילאים. מרגש לראות את ההורים, הסבים והסבתות נהנים עם הילדים ואת בני הנוער מבלים ושמחים".
ראש העיר אלי ברדה אמר: "בפסטיבל "מאירים את העיר" הבאנו אור בעיניים ושמחה בלב לתושבים ולילדים שנהנו מפעילות עשירה ומגוונת בעלות סמלית. יישר כח לכל העוסקים והשותפים במלאכה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here