''עכשיו הזמן למעשים''
צילום: אדהם זועבי

הבחירות כבר מאחורינו, ברם, באורח פלא הבעיות הבוערות נותרו בעינן ונדמה כי אין בכוונתן ללכת לשום מקום. איש השלום, המחנך נאיל זועבי מהכפר נין מקווה כי עתה, לאחר שהדי הבחירות נמוגו, תפעיל ממשלת ישראל תוכנית עוצמתית למיגור הפשע והחזקת האמל"ח במגזר הערבי. "מגיע לנו לחיות בביטחון" אומר זועבי.

''עכשיו הזמן למעשים''
צילום: אדהם זועבי

תופעת האלימות הקשה במגזר הערבי בישראל ידועה ומחריפה על אף כל הניסיונות הנעשים מצד המשטרה. בתוך מעשה הרצח הנפשעים, חוסר הביטחון האישי ותחושת אי המוגנות, בולט המחנך ואיש השלום מהכפר נין, נאיל זועבי, אשר פועל ללא לאות לחבר בין המשטרה לקהילה ביישובים ערבים, למתן במקום להקצין, לחבר במקום לפלג. "הבחירות מאחורינו, זה הזמן להשיב את הביטחון האישי לציבור הערבי בישראל, אומר נאיל ומוסיף: עכשיו הזמן למעשים, לא לדיבורים. מגיע לאזרחים ערבים לחיות בביטחון וללא פחד".

''עכשיו הזמן למעשים''
צילום: אדהם זועבי

נאיל סבור כי על ממשלת ישראל להציב בראש סדר העדיפויות את נושא הביטחון האישי ביישובים ערביים. "מאסנו בספירת הגופות, במצבורי הנשק, בהפקרות שבחלק מהיישובים הערבים, חובתי כאזרח וזכותי כבן אדם לתבוע את המגיע לי מממשלת ישראל ומראשי הציבור הערבי-ישראלי, ביטחון אישי, מוגנות לאזרחים ובעיקר פעילות סדורה, נחושה, שתשנה את מאזן האימה אחת ולתמיד. עכשיו הזמן למעשים" אמר זועבי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here