כנס חינוך מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

כנס חינוך יישובי שנתי להערכות לפתיחת שנת הלימודים התקיים בהשתתפות אנשי החינוך המובילים בעיר

כנס החינוך היישובי השנתי במגדל העמק התקיים כמדי שנה רגע לפני פתיחת הלימודים והשנה תחת הכותרת "חינוך – עניין של זוית". הכנס המגבש התקיים בהשתתפות ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה, ממלא מקום ראש העיר סרגיי אוקלנדר, מנהלי אגפים ומחלקות ברשות, המפקחת המתכללת אירית מלמד, מפקחים ממשרד החינוך, ראש מינהל חינוך מלי אליגוב, מנהלי בתי ספר, מורים, צוות מינהל חינוך, אנשי חינוך והנהגת הורים יישובית ובית ספרית "במרכז המוזיקה והמחול" ונפתח בדברי ברכה של ראש העיר וראש מינהל חינוך שאיחלו הצלחה למורים ולאנשי החינוך לקראת שנת הלימודים שבפתח.

בהמשך נהנו הבאים מההרצאות בנושאי חינוך של המרצים פרופ' יורם יובל "המנהל כמטפל – שיפור היחסים בזוגיות המקצועית", ד"ר היידי פלביאן "לקראת שילוב במערכת החינוך: היבטים ערכיים, מקצועיים ומעשיים", ראובן אמסלם תושב העיר שגדל והתחנך במגדל העמק שהציג הרצאה בנושא "קשר תקשורת ומה שביניהם" ואקורד הסיום היה שייך לסטנדאפיסט המצליח טל פרידמן שריתק את המשתתפים בהרצאה "מה למדתי מהבת שלי".

ראש מינהל חינוך מלא אליגוב אמרה: "מדי שנה אנו נוהגים לפתוח את שנת הלימודים בכנסי חינוך עירוניים עם מיטב אנשי החינוך בישראל. בעידן בו אתגרי החינוך הולכים וגדלים, מזמן תפקיד המורה הוא לא רק להקנות ידע, אלא להוות מנוע לצמיחה ובנייה של חברה עתידית, המורכבת משלל פריטים שונים ומיוחדים. על המורה להתמודד עם משימה בלתי אפשרית כמעט, לראות כל אחד ואחת כיחיד ומיוחד, על הצרכים והתגרים והשוני הייחודי לו. מה שמאלץ אותנו, אנשי החינוך לשאת במספר רב של כובעים.  אני מאחלת לכולנו הצלחה בשנת הלימודים החדשה".
במסגרת היערכות לתחילת שנת הלימודים, קיים מוטי אבקסיס הקב"ט העירוני כנס מאבטחים עם הרצאות של בכיר בשב"כ לשעבר ונציגי המשטרה על מנת להכשיר את המאבטחים לאבטחה מיטבית לקראת פתיחת שנת הלימודים וכמו כן הנחה את רכזי הביטחון ומנהלי ביה"ס תרגול התמודדות במצבי חירום.
ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה הוסיף: "החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות. הכנס העניק לאנשי החינוך שלנו כלים נוספים שאותם יישמו בשטח שללא ספק יביאו להצלחות נוספות".

כנס חינוך מגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here