במסגרת התכנית השנתית 'רואים כל אחד – חושבים על כולם', לכבוד חג החנוכה קיימו בבית החינוך אמית כרמיאל פעילות בהובלת חברי מנהיגות תלמידים, בסימן אורות וחוזקות.

בשלב הראשון עברו חברי וחברות המנהיגות – סדנת הכנה שנקראת 'האור שבי- האור שבנו'. במהלך הסדנה הם כתבו תכונות חיוביות על עצמם ופרגנו גם לחברים בקבוצה באור שראו בהם. לאחר מכן, יצרו לוח קבוצתי שעליו נכתבו העוצמות והחוזקות של כל אחד.

בסיום הפעילות, תלמידי המנהיגות העבירו את הסדנה לחבריהם בכיתות ובקשו מהם למצוא כוחות ואורות גם בחבריהם וגם בעצמם. לאחר מכן יצרו לוח כיתתי וכל כיתה הצטלמה עם לוח החוזקות שלה והשתתפה בסדנה להכנת נרות הבדלה.

תלמידי החטיבה העליונה קיימו פעילות דומה. בהובלת צוות חינוך גופני, המורים רותם ינאי וקולין נוביק העבירו סדנה לתלמידים ולאחר מכן התלמידים העבירו אותה לחבריהם בכיתה.

התלמיד רואי כהן, חבר מנהיגות תלמידים משתף: "העברנו פעילות על נושא האור שבתוכנו. הפעילות הייתה חוויתית חברי הכיתה השתתפו ונהנו".

קארין שניצר, תלמידת כיתה ז' וחברת מועצת תלמידים: "הייתה פעילות מאד מושקעת וטובה, הרגשתי בגרות ואחריות להעביר מסר. התלמידים השתתפו והכל עבד לנו מדהים".

גאי דקל, מנהל בית החינוך אמית כרמיאל: "שמנו לעצמנו כמטרה להעצים את התלמידים יחד עם מנהיגות תלמידים, מנהיגות הורים וצוות ההוראה. כולם ביחד יוצרים משהו גדול, כאמרתו של הרב קוק, בכל איש דולק נר, ואין נרו כנר חברו ואין איש שאין לו נר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here