קרדיט צלם לעמ

היום (יום שלישי ה' תמוז תשפ"א, 15.6.2021) התקיים טקס חילופי שרים במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. הטקס התקיים במעמד השר הנכנס עודד פורר, השר היוצא אריה דרעי, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מר אריאל משעל, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב משה מור יוסף, מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל שלומי אטיאס ועובדי המשרד.

השר היוצא הרב אריה מכלוף דרעי "זה אולי המשרדים היחידים שלא מפסיק לייצר עוד ועוד, שר שרוצה לעבוד באמת יודע שזה המשרד שדרכו אפשר לבצע הרבה דברים. גם כשלא היה תקציב המשרד הזה עבד והיה המשרד הראשון במבצע שומר החומות שהוציא תושבים להפוגות. אני רוצה להודות למנכ"ל המשרד אריאל משעל ולצוות המשרד הנהדר. דרעי הוסיף "האוכלוסיות המשרד הזה נוגע בהם זה האוכלוסיות הכי חלשות במדינת ישראל ועד לפני מספר שנים אף אחד לא הגיע אליהן ויש עוד הרבה תחומים שאפשר לפתח. אני מקווה שעודד ישמר את מה שיש ויוסיף עוד ועוד. עודד מגיע עם יכולות גם בצד הביצועי וגם היכרות עם הכנסת ואני מקווה שהמשרד יהנה מזה. אני מאחל לך עודד באופן אישי הצלחה מצד שני אני מאחל לעם ישראל שמהר מאד נצליח לפרק את הממשלה".

קרדיט צלם לעמ

השר הנכנס עודד פורר "המשרד הוא נתיב מרכזי לקידום ולפיתוח יישובי הנגב והגליל והפיכתם לישובים חזקים, יציבים ואיתנים כלכלית. בתקופה הקרובה נחזיר עטרה ליושנה וננגיש את ההשכלה הגבוהה, נחזק את שירותי הבריאות ואת התעשייה הישראלית, נעודד עסקים קטנים ובינוניים בפריפריה במטרה לעודד עלייה לישובי הנגב והגליל אך בעיקר להביא יותר ויותר תושבים מהמרכז אל הפריפריה. בסיום דבריו אמר בתגובה השר הנכנס עודד פורר לשר דרעי שאיחל לממשלה לא להאריך ימים: "צר לי לאכזב אותך אין לנו תוכניות לקדנציה קצרה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here