מתוך הסרט כנרת -ים של חיים צילום משה אלפרט

איגוד ערים כנרת ובית גבריאל עורכים סיורים מודרכים ב'שביל סובב כנרת', מפגש עם הצלם והבמאי וצפייה בסרט "כנרת – ים של חיים" תחת כיפת השמיים בימי ראשון בחודש אוגוסט: 15.8, 22.8 ו-29.8, בשעה 18:00-20:00, סיור מודרך ב'שביל סובב כינרת' והכנת פיתוח על טאבון בשטח-ללא תשלום. סיום החוויה בבית גבריאל בשיחה עם הבמאי והצלם משה אלפרט וצפייה בסרטו במחיר 40 שקלים לאדם.

קרדיט: דניאל וקנין, איגוד ערים כינרת

יציאה מבית גבריאל בשעה 18:00, לסיור המודרך ב"שביל סובב כנרת" – הולכים לאורך המכללה האקדמית כנרת, עולים לגבעה לתצפית מרהיבה, לעבר האגם הלאומי והשטחים הפסטורליים המקיפים אותו. על הגבעה ניתן ליהנות מפסיפסים שיצרו במקום ומחוויה מהנה עם הילדים של הכנת פיתות על טאבון.

קרדיט: דניאל וקנין, איגוד ערים כינרת

עד השעה 20:00, חוזרים לבית גבריאל, למפגש ושיחה עם הצלם ובמאי סרטי הטבע משה אלפרט וצפייה בסרטו החדש (שהפקתו נתמכה על ידי איגוד ערים כינרת) "כינרת – ים של חיים", בהקרנה מיוחדת תחת כיפת השמיים. הסרט המקסים מגולל את סיפורה של גורת חתולי ביצות שאיבדה את אימה ונותרה לבדה בג'ונגל החיים הסוער של הכנרת. זהו סיפורה של הכנרת השזור בסיפורה של חתולת הביצות, החל מהריונה של אמה, רגע הולדתה והפיכתה לחתולה בוגרת בעלת משפחה משלה, דרך התייתמות, הישרדות, התאהבות, הזדווגות ועד המלטה במעבה הצמחייה שעל גדותיה והקמת משפחת חתולי ביצות על גדת הכנרת.

ניתן גם להירשם להקרנת הסרט תחת כיפת השמיים או באולמות – ללא הסיור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here