קרדיט Canva

עיצוב משרדים בחלל פתוח הוא סוג של פריסת משרד שבה חלל העבודה והעובדים מאורגנים בשטח גדול ופתוח. עיצוב משרדים בחלל פתוח הוא שיטת עיצוב מקום עבודה המאפשרת יותר שיתוף פעולה ותקשורת בין האנשים. סוג זה של פריסת משרדים נועד לאפשר לעובדים לעבוד יחד בחלל אחד ללא קירות או תאים. הרבה חברות משתמשות בשיטה הזו מכיוון שהיא מוזילה את עלויות השכרת המשרד, חוסכת בעלויות הבנייה ומקלה על הכנסת אנשים חדשים. זה גם עוזר לתרבות החברה שכן העובדים נוטים יותר לקיים אינטראקציה ולעבוד יחד.

הרעיון מאחורי חללי עבודה

הרעיון מאחורי משרדי אופן ספייס הוא שהוא מקדם שיתוף פעולה בין העובדים וגורם להם להרגיש שהם חלק מצוות. כדי לעצב משרד בשיטת open space עליכם לחשוב איזה סוג עבודה יבצעו העובדים שלכם. לדוגמה, אם לחברה שלך יש הרבה מהנדסים או מפתחים, אז כדאי למקם אותם באזור עם שולחנות וכיסאות כדי שיוכלו לעבוד יחד על פרויקטים מורכבים. אם לחברה שלך יש הרבה מעצבים או אנשי מקצוע יצירתיים, אז כדאי למקם אותם באזור עם ספות או כורסאות כדי שיוכלו לחשוב יחד על רעיונות חדשים. שטחי משרדים פתוחים קיימים כבר זמן מה. אבל, המונח לא הובן כהלכה. תפיסת החלל הפתוח אינה קשורה לשטח פתוח ללא קירות ושולחנות עבודה; מדובר בעיצוב גמיש שניתן לשנות בהתאם לצרכי החברה.

כאשר מעצבים משרד בשיטת ה-Open Space, יש לקחת בחשבון כמה דברים עיקריים:

1) גודל המשרד: הוא צריך להיות מספיק גדול כדי להכיל את כל העובדים בנוחות ולאפשר להם לעבוד באזורים שונים בכל זמן נתון.

2) סוג הפריסה: יש שלוש אפשרויות לכך – ליניארי, רדיאלי או צורת U.

3) אלמנטים עיצוביים למשרד: כמה דוגמאות כוללות חדרי ישיבות פרטיים, חללים מתוחמים למשרדים פרטיים, מטבחים וכן הלאה

עיצוב המשרדים הפתוחים מאפשר לעובדים לעבוד בסביבה פחות רשמית ממשרדים מסורתיים.

יתרונות לחללי עבודה open space

ישנם יתרונות רבים של עבודה במשרד בחלל פתוח כגון תקשורת טובה יותר, יותר שיתוף פעולה ועבודת צוות רבה יותר. עיצוב משרדים בחלל פתוח הוא סוג של פריסת משרדים שבה אין קירות, תאים או משרדים פרטיים. סוג זה של עיצוב משרדים זכה לפופולריות בשנים האחרונות מתוך הרעיון שהוא יקדם יותר שיתוף פעולה ותקשורת בין העובדים. עיצוב המשרדים הפתוחים הוא טרנד חדש יחסית במקום העבודה. זה הוצג לראשונה על ידי הרמן מילר בסוף שנות ה-60 כדרך ליצור סביבה שתקדם שיתוף פעולה וחדשנות. הרעיון היה להוריד קירות, תאים ומחסומים פיזיים אחרים שעלולים להפריע לתקשורת בין העובדים.

אצל oren1100. תוכלו למצוא מגוון עשיר של פתרונות ריהוט לבנייה ועיצוב חללי עבודה ומשרדים משותפים תוך הקפדה על איכות רהיטים גבוהה במיוחד. להזמנת רהיטים היכנסו לאתר: https://www.oren110.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here