קרדיט- Photo by Alvin Mahmudov on Unsplash

חתונת חורף הפכה לטרנד חם מאד בשנים האחרונות, ולא בכדי. יש קסם מיוחד בחגיגת האהבה כשבחוץ קר, גשום ומעונן, והזוג והאורחים מוקפים באווירה חמימה ואינטימית שאין כמותה. אם גם אתם מתכננים להתחתן בעונה הקרה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחגוג את היום המיוחד שלכם עם הרבה מאד סטייל.

בחירת מקום מנצח לחתונת חורף

בחירת מקום לחתונת חורף היא אחד הצעדים החשובים ביותר בתכנון האירוע. בעונה הקרה, כדאי לבחור במקום מקורה ומחומם היטב, שיאפשר לכם ולאורחים ליהנות מהאירוע בנוחות מרבית. אחד המקומות המומלצים לחתונות חורף הוא גן האירועים "קולוניה" ברחובות. המקום מציע אולם מפואר ואלגנטי, המעוצב בסגנון קלאסי ומודרני, כזה המספק מרחב מושלם לחתונה. גן האירועים "קולוניה" מציע לזוגות המתחתנים בחודשי החורף אפשרויות ייחודיות להפיכת האירוע למיוחד ובלתי נשכח. המקום מתהדר בתפריט עשיר ומגוון, המותאם במיוחד לעונה הקרה, וכולל מנות חמות ומנחמות שיחממו את הלב והנשמה. צוות המקום גם ישמח לסייע בעיצוב ובקישוט האולם, תוך שימוש בגוונים מתאימים ובאלמנטים המשדרים חמימות ואינטימיות.

שמלת כלה וחליפת החתן – בהתאמה לחורף

כשמדובר בלבוש לחתונת חורף, כדאי לבחור בפריטים שישדרו אלגנטיות וסטייל, אך גם יספקו חמימות ונוחות. לכלות, שמלות עם שרוולים ארוכים, חצאיות נשפכות ובדים עשירים כמו תחרה, קטיפה או סאטן יכולות להיות אופציה מושלמת. ניתן גם להוסיף אביזרים תואמים כמו צעיף או כפפות אולי כדי להשלים את המראה. לחתנים, חליפת צמר איכותית בגוונים עמוקים של כחול, אפור או שחור יכולה להעניק מראה מהודר ומתוחכם. בחירת בדים כמו טוויד או קשמיר יכולה לספק חמימות נוספת מבלי להתפשר על הסטייל. השלמת הלוק עם נעליים מסוגננות, עניבה או פפיון מתאימים ואולי אפילו מעיל צמר ארוך יכולה ליצור הופעה קלאסית וראויה לחתונת חורף מושקעת ויפה.

תפריט חורפי מנחם ומפנק

אוכל הוא מרכיב מרכזי בכל חתונה, ובחתונות חורף הוא מקבל משמעות נוספת. ארוחה חמה ומנחמת יכולה להעצים את האווירה הנעימה והאינטימית של האירוע, ולהשאיר את האורחים מסופקים ומחוממים מבפנים. מקום לחתונת חורף כמו גן האירועים "קולוניה" ברחובות מציע תפריט עשיר ומגוון, המותאם במיוחד לעונה הקרה. תפריט חורפי מוצלח יכול לכלול מרקים חמימים וסמיכים, כמו מרק דלעת או מרק פטריות, המוגשים בליווי לחמניות טריות חמימות. בהמשך, מנות עיקריות מנחמות כמו צלי בקר ברוטב יין, פילה סלמון על מצע ירקות שורש, או תבשיל כבש עסיסי יכולות להיות בחירות מנצחות. וכמובן, קינוחים חמים כמו פאי תפוחים, סופלה שוקולד או פונדנט סירופ מייפל יכולים לסיים את הארוחה עם מתוק ולחמם את הלב.

אווירה קסומה וקישוטים חורפיים מרהיבים

האלמנטים הדקורטיביים והעיצוב בכלל הם הדרך להפוך כל מקום לחתונת חורף לקסום ומיוחד. שימוש בגוונים עמוקים ועשירים כמו בורדו, ירוק כהה, כסף וזהב יכול ליצור אווירה יוקרתית וחמימה. שילוב של נרות, אורות מנצנצים וגרילנדות יכול להעניק לחלל מראה זוהר ורומנטי. פריטים נוספים כמו זרי פרחים עונתיים בגוני החורף, כריות נוי מקטיפה או משי, ומפיות בדוגמאות חורפיות יכולים להשלים את האווירה. מרכזי שולחן מעוצבים עם אצטרובלים כסופים למשל יכולים להוסיף ממד טבעי ומרענן לעיצוב.

מתנות מחממות ומפנקות לאורחים

פינוק האורחים במתנות קטנות יכול להעצים את חוויית חתונת החורף ולהשאיר להם מזכרת מתוקה מהאירוע. ברשימת האפשרויות למתנות מחממות ומפנקות אפשר למצוא למשל שמיכות פליז רכות עם שמם של בני הזוג, ספלי חורף אישיים או צנצנות עם שוקו חם ומרשמלו. מתנות נוספות יכולות להיות נרות ריחניים בניחוחות חורפיים כמו קינמון או עץ אורן, כפפות צמר איכותיות או אפילו בקבוקוני יין חם מתובל. ניתן גם להכין עמדת מזכרות בכניסה למקום האירוע, בה יוכלו האורחים ליצור מזכרות אישיות משל עצמם. עמדות צילום עם אביזרים חורפיים, מדבקות מעוצבות או אפילו הכנת שלג מלאכותי יכולות להיות פעילויות מהנות לחתונה שכזו.

לסיכום

חתונת חורף יכולה להיות קסומה, אינטימית ובלתי נשכחת כאשר מתכננים אותה נכון. בחירת מקום לחתונת חורף כמו גן האירועים "קולוניה" ברחובות, יחד עם לבוש מותאם, תפריט מנחם, עיצוב אווירתי ומתנות מחממות לאורחים, יכולה להפוך את היום המיוחד שלכם לחגיגה מושלמת. זכרו, הפרטים הקטנים הם שעושים את ההבדל, והקפדה על כל מרכיב, מהגדול ועד הקטן ביותר, תבטיח שאתם והאורחים שלכם תיהנו מחוויה יוצאת דופן שתזכרו לאורך שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here