קרדיט - Canva

אזרחים רבים יותר מאשר בעבר מוצאים את עצמם מוצאים היום מסתבכים בעבירות פליליות שהן חלק ממה שנקרא פעם העולם התחתון, כמו סחר בסמים, מעורבות ברצח ובהריגה או במקרים שבהם הם מסתבכים גם בקשרים עם גורמים פליליים, לפעמים שלא בטובתם. יש שלל מקרים ועבירות שבהם אזרחים נורמטיביים לכאורה שלא התקרבו מעולם לעבירות כאלה נעצרים ונדהמים למצוא את עצמם במעצר ובאולם בית המשפט. אחרים מזומנים לחקירה, נחשדים בקשר או בסיוע לדבר עבירה פלילית והם עושים כמו כולם את הטעות הקלאסית ומשתפים פעולה עם החוקרים מבלי להתייעץ קודם עם עורך דין פלילי מומלץ, ולקבל ממנו הנחיות מה לומר ואם לומר ולהניח לו לטפל במקרה שלכם ולנצל את קשריו עם גורמי משטרה ופרקליטות כדי לפרוס בפניהם את התמונה המלאה והאמיתית. במקרים כאלה מומלץ לא להתמודד עם זה לבד ולהתקשר כבר ברגע הראשון שבו אתם חושדים שסיבכו אתכם בפלילים עם משרד עורך דין משה בורנשטיין, בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות בתחום הפלילים.

נעצרתם? התקשרו רק לעורך הדין

לפני שאתם מדברים עם בני משפחה להרגיע אותם נצלו את הזכות שלכם לבקש לדבר עם עורך דין מעצרים שמייצג אתכם. החל מרגע זה החוקרים יודעים שהם לא יכולים לדבר אתכם על כל דבר מבלי שזה יעלה בשיחה עם עורך הדין שלכם ובכך לנצל את הזכויות שלכם לקבל ייעוץ משפטי וייצוג נאות. זה אומר גם שהמשטרה לא תוכל לעשות לכם תרגילי חקירה לא הוגנים ולא חוקיים מבלי שייחשפו ויועלו אחר כך בדיון מול שופט מעצרים. לכל עציר יש זכויות ועורך הדין שלכם יעשה הכל על מנת לשחרר אתכם ממעצר ולשכנע את השופט שאין לכם קשר למקרה ומקסימום, לא תשבשו את החקירה אם תועברו למעצר בית. זה הרי הרבה יותר נוח ופחות מלחיץ וגם אפקטיבי יותר לדרבן אתכם לשתף פעולה באמת אם יש לכם מה לתרום.

ייצוג הולם ומקצועי

כשאתם נמצאים במצוקה אמיתית שנגרמת בגלל היתקלות עם החוק יש רק אדם אחד שאתם נושאים אליו עיניים ורק הוא יכול לעזור לכם נגד כל מה שעלול לקרות לכם ללא ייצוג משפטי נאות. החל מרגע זה הוא ינהל למענכם את התיק, ישיג ראיות לחפותכם, ידרוש שימוע ויוכיח בשימוע שאין לכם חלק בעבירה שמיוחסת לכם ויעשה הכל לשחרר ולזכות אתכם. עורך דין משה בורנשטיין מייצג לקוחות רבים בתחום הפלילי כבר שנים רבות ומגן על הזכויות שלהם בבתי המשפט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here