הרמת כוסית ייחודית ומרגשת, ברכות ואיחולים דרך הזום
צילום: אלבום פרטי

גם בימי מגפת הקורונה לא מוותרים על המסורת, צוות המכללה הטכנולוגית נוף הגליל הרים היום, יום שני, כוסית 'לחיים' לרגל חג האביב. מנכ"לית המכללה , תרצה ריבק ברכה את העובדים בבריאות טובה וחג חירות שמח. "במכללה הטכנולוגית נוף הגליל אנחנו משפחה ומשפחה , גם בימות קורונה ממשיכה לחזק אחד את השני, אני מאחלת לכל הסטודנטיות, הסטודנטים, צוותי ההוראה ואנשי המנהלה בריאות טובה וחג פסח שמח ככל שניתן, ביחד ננצח".

ביום שני השבוע נמשכה המסורת רבת השנים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, טקס הרמת כוסית ברכה לרגל חג האביב. אלא, שבצוק העיתים, הטקס השנה לא התקיים סביב שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר ,כאשר חברי המנהלה של המכללה עומדים שכם אל שכם לצד צוותי ההוראה ומרכזי המגמות, אלא דרך הזום.

בשעה שתים עשרה ניתן האות וצוות המכללה הצטרף למנכ"לית המכללה תרצה ריבק, אשר ברכה בראש ובראשונה את הסטודנטיות והסטודנטים הממשיכים ללמוד באופן מקוון, לאחר מכן הודתה בלבביות לצוותי ההוראה ורכזי המגמות הממשיכים ללמד את הסטודנטים עם כל האתגר והמורכבות, תוך שמירה על רמת לימוד גבוהה ומקצועית.

"ביום רביעי, כל אחד בליל הסדר בעת שיסב ישאל את שאלת כל הדורות מאז יציאת מצרים, מה נשתנה, ובטוחה אני שכולנו, כל אחד בדרכו , ישיב מליבו, הרהוריו, מחשבותיו ותחושותיו על קושיה זו ,בשל ייחודה של שנה זו אשר הביאה עמה מגפת הקורונה, שלא פסחה עלינו.

נהרהר על הקשיים, האתגרים, המורכבויות, אשר למרות הכל הצלחנו כולנו, ביחד , לשלב ידיים ולהמשיך את פעילות המכללה באופן מקוון. זו העת להודות לכל אחת ואחד מכם על היוזמה, החריצות, ההתמדה, המסירות והמקצועיות.

זו ההזדמנות לברך את כולנו בברכת בריאות טובה לכם ולבני משפחותיכם, חג אביב, פריחה, צמיחה והתחדשות"

בתום הברכה הרימו כולם כוסית לרגל החג.

הרמת כוסית ייחודית ומרגשת, ברכות ואיחולים דרך הזום
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here