credit: Freepik.com

בשביל לתכנן בניית בניין בצורה חכמה וחזקה תוכלו להשתמש במגדלי אקרו אשר הינם מגדלי תמיכה ייחודים של חברת אקרו המפרץ אשר עשויים מפלדה ונועדו לעומסים כבדים. מגדלים אלה עשויים מפיגומים גבוהים במיוחד אשר יעניקו מענה לכל פרויקט. כמו כן מגדלי אקרו יכולים לשמש כהגנה או כתמיכה לבניינים והם יכולים למנוע מניעה של חפצים מגובה רב. כמו כן ניתן למצוא מגדלי אקרו גם בפרויקטים קטנים וכן גם במקומות אשר בהם בונים גשרים, מחלפים, מבניי תעשייה גדולים ועוד. מגדלי אקרו שימושים מאוד והינם יציבים ועמידים ויעניקו לכם פתרונות נפלאים לכלל ענייני הבנייה באשר הם. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה האדירים של חברת אקרו המפרץ אשר עוסקת בייבוא, השכרה, ומכירה של ציוד בניין. כמו כן החברה מציעה מגוון שירותים כמו: קונזולות, גדרות קצה לבטיחות, פיגומי מדרגות, אביזרי הנפה לבניין, פיגומים ניידים מאלומיניום\ פלדה ועוד'. נוסף על כך החברה מתחייב להעניק ללקוחותיה את השירוב הטוב ביותר והקפדה על חומרי הגלם הטובים ביותר.

 

להגן על אתר הבנייה

אחת הדרכים היותר טובות לשמור על אתר הבנייה ולמנוע כניסה של גורמים לא רצויים לאתר הבנייה זה באמצעות גדר זמנית. חשיבותה של גדר זמנית הינו למנוע כניסה של אנשים זרים למתחם, וכן לצמצם נזקים של אנשים לא רצויים ובעצם לתחום את מקום העבודה ולהבהיר לסובבים שבמקום מתבצעת עבודה ויש להיזהר.

 

לשמור על הביטחון של העובדים

כידוע לכל אדם אשר עובד באתרי בנייה יש שימוש רב בפיגומים, אך כידוע לכולם הרבה אנשים נפגעים ואף מתים בגלל הפיגומים הגרועים והתקנים הנמוכים שלהם. לשם כך תוכלו להשתמש בפיגומים תקן אירופאי אשר יהיו איכותיים יותר, חזקים יותר, כמו כן פיגומים תקן אירופאי אינם ניתנים לפגיעות של קורזיה שהיא אחת מהגורמים העיקריים לקריסה של פיגומים ישראלים. נוסף על כך בפיגומים תקן אירופאי הבטיחות היא ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על כלל הפרטים, גם אם יש בהם תקלות הם קטנות ולא משמעותיות. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה של חברת אקרו המפרץ אשר מתעסקת בייבוא, מכירה והשכרה של ציוד בניין ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו למצוא אצלנו פיגומים תקן אירופאי, גדר זמנית, מגדלי אקרו, קונזלות ועוד', בחברת אקרו המפרץ מבטיחים לכם תודעת שירות מדהימה ומחירים משתלמים לכל כיס. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 072-2503510 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא והזמנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here