קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

מתנדבים תושבי העיר יסייעו לתושבים ללא עורף משפחתי ובעלי צרכים מיוחדים להגיע לקופת החולים על מנת להתחסן נגד נקיף ה"קורונה"

עיריית מגדל העמק באמצעות היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים יצאה בקול קורא לתושבים להתגייס למאמץ הלאומי להתנדב ולהגיע לאוכלוסיות ללא עורף משפחתי ובעלי צרכים מיוחדים שאין ביכולתם לצאת ולהתחסן.
המתנדבים שיצטרפו למיזם זה יאספו שני תושבים מביתם ויסיעו אותם לקופת החולים "כללית" לקבלת החיסון, ימתינו יחד איתם ובסופו של דבר יחזירו אותם לביתם. קופת חולים "כללית" בעיר ביחד עם היחידה להתנדבות סיכמו על ימי ראשון בשעות אחר הצהריים כיום בו המתנדבים יגיעו עם המתחסנים להתחסן ללא קביעת תור מראש והמתנה.
אילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים אמרה: "מגדל העמק זו עיר קהילתית רב תרבותית שנושאת את הדגל של הערבות ההדדית ומאפשרת לתושבים לחוות עשייה התנדבותית, חושפת אותם לקבוצות וקהילות החיות בעיר ובכך להרחיב את הסולידריות החברתית ולתת כתף למי שצריך".
אלי בקסיס סגן ראש העיר וממונה תיק הרווחה סיכם: "אני גאה בתושבי מגדל העמק שנותנים כתף מכלב הלב בתוכניות ומיזמים עבור הקהילה ועל זה נאמר כל ישראל ערבים זה לזה".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here