חניכת מגרש כדורגל
דוברות עיריית מגדל העמק

המגרש החדש שנקרא על שמו של רפי פחימה ז"ל נחנך בטורניר כדורגל במסגרת אליפות מרכזי צעירים

מגרש כדורגל סינטטי חדש, שלישי במספר, נחנך בשבוע שעבר במסגרת אליפות מרכזי צעירים בשיתוף "מדינת הכדורגל" והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל. המגרש ממוקם במתחם מועדון 'שלהבת' ומועדון בני עקיבא וסמוך לבית הספר "עילאי" ולישיבת "נזר התורה". זה המגרש השלישי שמוקם ברחבי העיר בנוסף למגרש הראשון שהוקם בקריית התרבות והספורט (בין המתנ"ס העירוני למרכז המוזיקה והמחול) ומגרש נוסף שהוקם במתחם המשותף בין בתי הספר "יערת העמק" ו"נופים" במסגרת התכנית של משרד התרבות והספורט שזכה לשם "שחבק" (שחקן בקהילה) ואף אושר לשימוש על ידי נציג פיפ"א שהגיע במיוחד מהולנד לאשרו לרמה של FIFA QUALITY. עלות המגרש החדש מיליון שקלים והוא כלל בתוכו תהליך של החלפת קרקע, גידור והקמת מערכת חשמל, תאורה וחניה.
המגרש נקרא על שמו של רפי פחימה ז"ל, שהיה איש ספורט שחינך בני נוער ברוח הספורט ודרך הישר. תושבים רבים שהשתתפו בטקס התייחסו ברשתות החברתיות: "יוזמה מבורכת ומרגשת לאדם יקר שהיה חלק מנוף ילדותנו. לעולם לא אשכח איך רפי היה מקבל אותנו כילדים בסבר פנים יפות. געגועים לימים יפים ולבתי נשכחים", כתב אחד התושבים ברשת החברתית.
בנו, אלן פחימה אמר: "חניכת המגרש החזירה אותי שנים אחורה כשהייתי משחק כאן כדורגל. כל הילדות שלי נמצאת כאן במגרש. היה מאוד מרגש לראות איך הילדים שלי, דור ההמשך של אבי, משחקים בדיוק כמוני כשהייתי ילד. תודה על היוזמה המרגשת".
בני משפחת פחימה הודו בהתרגשות לראש העיר אלי ברדה על יוזמתו במחווה להנצחת רפי פחימה על פועלו ובמקום שהוא שיחק ואימן בני נוער.
המרכז לפיתוח הון אנושי – צעירים אירח את אליפות מרכזי הצעירים בכדורגל שהתקיימה מיד לאחר הטקס במהלכה העפילה נבחרת מגדל העמק העפילה לחצי הגמר לאחר שניצחה את שני המשחקים שלה מול יקנעם וכעביה. כעת, תתמודד על הכרטיס לגמר אזור צפון. המנצחת הארצית תשתתף בטורניר העולמי באיטליה.

חניכת מגרש כדורגל
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here