קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

הישגים ומחמאות לנציגי מערכת החינוך במגדל העמק: תמר חיים מ"אולפנת תפארת" הוכתרה לסגנית חתן התנ"ך המחוזי, רועי רבינוביץ' מחט"ב "יערת העמק" עלה לגמר חידון התנ"ך המחוזי ומלאכי מרקוביץ' מביה"ס "נחלת ישראל" קיבל תעודת הצטיינות ממנכ"ל משרד החינוך

מגדל העמק ממשיכה בהישגים החינוכיים. ראש העיר אלי ברדה פתח את ישיבת המועצה האחרונה בברכות לשלושה תלמידי העיר. תמר חיים תלמידת "אולפנת תפארת" שזכתה בתואר סגנית התנ"ך המחוזית, החליטה דווקא בימים אלו בהם הקורונה משנה סדרי עולם וגורמת לחשוב איך מגייסים כוח וממשיכים לשמור על למידה משמעותית, הסתערה תמר על האתגר ולהשקיע בלמידה מתוך מסירות ואהבה גדולה לתנ"ך ואמונה כי הוא אשר מתווה לנו את דרכינו. צוות האולפנה, המשפחה והחברות ליוו את תמר לאורך התקופה ונתנו לה את הכוח להשקיע וללמוד. מנהלת בית הספר סמדר קץ אמרה: "תמר חיים הינה דוגמא לתלמידה אשר גם במציאות מורכבת מצליחת להמשיך ולחלום גבוה ולכבוש מטרות נוספות. היא הביאה הרבה כבוד לעיר, לאולפנה ולמשפחתה וזוכה להמשיך את שרשרת הדורות של עם ישראל הקשור למקור חיותו, התנ"ך".
באותה תחרות רועי רבינוביץ' תלמיד חט"ב "יערת העמק" הצליח גם הוא להעפיל לשלב הגמר וסיים את התחרות במקום השלישי והמכובד. התלמיד השלישי שהביא המון כבוד לעיר הוא מלאכי מרקוביץ' מנחלת ישראל שקיבל תעודת הצטיינות מטעם מנכ"ל משרד החינוך על הישגים לימודיים.
מלי אליגוב ראש מנהל החינוך התייחסה ואמרה: ""יגעת ומצאת תאמין". אני גאה בתלמידי מגדל העמק שזכו בחידון התנ"ך. אני בטוחה שהתלמידים עשו כל מאמץ בכדי להצליח ועל כך אני גאה בהם. התוצאה מדברת בעד עצמה ובפרט שהדרך להגיע להישג מרשים כזה ראויה לכל הערכה. יש לנו תלמידים מוכשרים, מלאי מוטיבציה וידע, יתרה מכך הם מסייעים בהעלאת המודעות של הקהל היהודי הרחב לחשיבות התנ"ך בזהות היהודית ובמורשת. אני מאחלת להם הרבה הצלחה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here