קרדיט - pixabay

בשנים האחרונות אנו נתקלים במקרים מרובים של אזרחים נורמטיביים אשר מוצאים את עצמם במצב מסובך שעלול להסתיים ברישום פלילי ובהרשעה לה השלכות קשות על עתידם. דוגמא לכך יכולה להיות ריב עם שכנים, השתתפות בהפגנה שיצאה מכלל שליטה, מצב שבו הינכם עדים לעבירה מבלי לדעת כי עצם העובדה כי חזיתם במעשה הופך אתכם למעורבים ואף מצבים שנחשבים כטריוויאליים. בכל המצבים שאוזכרו יש צורך בשירות מהימן של עורך דין פלילי בקריות שמקושר לכל בעלי התפקידים הנוגעים בדבר, על מנת לנהל את התיק ולחלץ את הלקוח מהתסבוכת המשטרתית לפני שהמצב המדובר ידרדר להגשת כתב אישום. כאשר פונים לעו"ד דניאל דרוביצקי הוא מסביר ללקוח את השלבים שונים בהליכים המשפטיים נגד חשוד בפלילים כאשר בכל אחד מהם יש מה לעשות על מנת לחלץ את הלקוח במינימום נזק. אלא שאם לא פונים בזמן ומיד עם תחילת ההליכים, עלולים לאחר את הרכבת וההשלכות לכך קשות.

סכנת מעצר

אנחנו חיים בתקופה אלימה למדי בה מרבית מהאזרחים מאופיינים במזג חם אשר בעקבותו כמעט כל אחד עלול למצוא את עצמו נעצר על ידי שוטר שהחליט להחמיר אתו. במצבים מסוג זה הטראומה היא רק תופעת לוואי לכך שמעצר וחקירה עלולים לערער את מצבכם עד לכדי הפללה עצמית במהרה. מכאן, הדרך להגשת כתב אישום קצרה מאוד. יש לזכור כי האינטרס המרכזי של המשטרה הוא לעולם לא האינטרס של האזרח ולכן הצעות  במהלכן עליכן להודות בעבירה קלה כדי להימנע מכתב אישום חמור ומעצר משפיל, יישמעו כעדיפות ומיטיבות עבורכם מאשר פנייה  לעורך דין. בעוד המהלך המושכל והחכם הוא אכן פנייה לעיורך הדין בכדי להיחלץ לגמרי ממצב בו לא הגנו על זכויותיכם וניסו לשכנכם להודות בעבירות אותן לא ביצעתם כלל על מנת לחמוק מעונש. ממצב זה אף קשה יותר להיחלץ אך מהלך זה אפשרי בייצוג של עורך דין פלילי טוב.

מה חשוב לעשות מיד?

במקרים בהם אזרח נורמטיבי אשר אינו רגיל להיתקל במשטרה נקלע למצב מסוג זה הוא לרוב אינו מכיר את זכויותיו. לכן, חשוב להתקשר מיד למשרדו של עורך דין פלילי בקריות שיוכל לייצג אתכם מרגע זה ולמנוע מכם לבצע טעויות שעלולות להביא להשלכות שלילות והרסניות על עתידכם. בעזרת ייצוג של עורך דין פלילי בקריות ידיי המשטרה תהינה כבולות מביצוע תרגילי חקירה וניסיון רמיסת זכיותיכם יתר על כן, עו"ד דניאל דרוביצקי מחלץ את לקוחותיו ממקרים בהם לא קיבלו ייעוץ נכון או לא שמרו על זכויותיהם כנחקרים וכחשודים, ולכן גם הפלילו את עצמם וחשפו את עצמם לסכנת הגשה של כתב אישום כנגדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here