פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי נצרת אליאס עבוד ולמא טאטור
צילום - מעוף

פאדי סוידאן, מנהל אקסלרטור "הייבריד" נצרת במעוף-טק של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, הוזמן השבוע להתארח בתכנית 'פרספקטיבה' של קשת ערוץ 12, בהנחיית למא טאטור מוסא ואליאס עבוד, המצולמת באולפנים ביישוב טמרה

סוידאן שוחח עם המנחים על תעשיית ההייטק בישראל, התפתחות היזמות הטכנולוגית בחברה הערבית, ועל הצלחת המאיץ הטכנולוגי 'הייבריד' של מעוףטק אשר הוקם לפני  5 שנים במטרה לעודד יזמים, והניב הקמה של מספר סטארטאפים מצליחים.

כמו כן, סיפר סוידאן על ה'מנטורינג' ככלי לתמיכה ביזמים, בדרכם להקמת מיזמים טכנולוגיים, במיוחד בימינו. סוידאן אומר כי, למנטורים חשיבות עצומה מאין כמותה בעולם ההייטק, וכן עבור הסטארטאפיסטים המשתתפים בתכנית המאיץ, אותם מלווים המנטורים לאורך כל הדרך, עם יחס אישי וצמוד, החל מסיוע בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות.

המנטורים נבחרים על פי קריטריונים ברורים, הכוללים בין היתר- ידע רב בתחום הטכנולוגי, וניסיון שרכשו בהקמה ובניהול סטארטאפים וחברות הייטק עם סיפורי הצלחה מוכחים. כל זאת מסייע ליזם המתחיל בפיתוח הסטארטאפ ומהווה ערך מוסף בתהליך להקמת המיזם.

למא טאטור מוסא ואליאס עבוד, התרשמו מאוד מהעשייה של סוידאן ומסיפורי ההצלחה בתכנית ההייבריד והבטיחו לבוא לבקר במקום ולהכיר את היזמים מקרוב.

המאיץ הטכנולוגי 'הייבריד' של מעוף-טק בנצרת בשיתוף עמותת בוגרי 8200, מספק מעטפת שלמה של שירותים וליווי ליזמים, בסביבה יזמית תומכת להיי טק אשר מביא לצמיחה, פיתוח עסקים, ולשיתופי פעולה דרך היכרות, בין חברי ה-Hub והקהילה. התכנית פרוסה על פני שמונה חודשים אינטנסיביים במיוחד, הכוללים- ולידיזציה, פיצ'ינג, פרזנטציות, מחקרי שוק, הסכמי מייסדים והסכמי השקעה, בתוך ה-Hub מסופקים שירותי הסיוע והליווי העסקי של 'מעוף' ועוד, כל זאת, על מנת, להביא את הרעיון של היזמים לחברת הזנק (STARTUP), להנגיש אותם למשקיעים, קרנות השקעה, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשייה.

פאדי סוידאן מנהל המאיץ הטכנולוגי נצרת אליאס עבוד ולמא טאטור
צילום – מעוף

מידע נוסף ליזמים- מעוף נצרת- MBIC@1.maof.co.il, טלפון: 04-6106600

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here