עורך דין יפוי כוח מתמשך בחיפה | עו
קרדיט : https://brotman.co.il/

כאשר אדם קרוב הולך לעולמו הדבר האחרון שמעניין אותנו זה הכסף והרכוש שלו. עם זאת מדובר במשהו שחשוב מאוד לטפל בו כיוון שאותו אדם קרוב עמל במשך כל חייו עבור הנכסים והרכוש שצבר והיה רוצה שאלה יעברו ליורשיו ולא לגופים אחרים או שיישארו ללא יורש. החוק בישראל לענייני ירושה קובע, כי במידה ויש צוואה תקיפה וחוקית של המנוח, הירושה תחולק לפי בקשתו באותה צוואה. בהיעדר צוואה שכזו או בהימצא רכוש נוסף שאינו מצוין בצוואה, הרי שהירושה תחולק "על פי דין" כלומר לפי סעיף זה בחוק. עורך הדין חיים ברוטמן, משמש כעו"ד לענייני ירושה וילווה אתכם בהליך במקצועיות רבה, ברגישות ויסייע בפתיחת בקשה לצו קיום צוואה או צו ירושה בהתאם לצורך שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

עו"ד לענייני ירושה – על ירושה וצו ירושה:

כאמור ירושה היא העברת הרכוש של אדם שהלך לעולמו ליורשיו על פי דין. לעתים רבות אנשים עורכים צוואה בעודם בחיים כדי להחליט כיצד יחולק הרכוש שלהם בבוא היום. במידה ויש צוואה קיימת שנערכה באופן חוקי (כדאי לקרוא בהרחבה על סוגי צוואות ואיך עורכים צוואה באופן חוקי) הרי שהירושה תחולק בהתאם לצוואה. במידה ואין צוואה שכזו צריך לפנות לרשם לענייני ירושה ולהגיש בקשה לפתיחת צו ירושה שתחולק על פי דין. כלומר לפי הקבוע בחוק, מי הם היורשים הטבעיים ובאיזה אופן חלוקה. את זה יוכל לבצע עבורכם עו"ד לענייני ירושה.

איך פותחים צו ירושה?

צו ירושה הוא מסמך משפטי, הניתן על ידי הרשם לענייני ירושה במשרד המשפטים. בעזרת עורך הדין המלווה אתכם, תוכלו לפתוח בקשה לרשם לענייני ירושה. בקשה זו נדרשת בהוספת צילום תעודת פטירה של המנוח, תצהיר כתוב ומנומק של המבקש בליווי עורך הדין וייפוי כוח חתום של עורך הדין (לקריאה נוספת : עורך דין ייפוי כוח מתמשך ) . במשרד הרשם יבדקו שאין תיק קודם עבור אותו מנוח וידאגו לפרסם בציבור (בעיתונות) מודעה בנושא. לאחר פרק זמן הנדרש לפרסום בעיתון ובמידה ואין התנגדות לצו הירושה מעבירים את הבקשה לאפוטרופוס הכללי, זה יאשר את הבקשה, יבקש מסמכים נוספים החסרים לו או יבקש מבית המשפט לענייני משפחה לדון בבקשה. במידה והכול ילך חלק עורך הדין המייצג אתכם יקבל צו ירושה חתום דיגיטלית במייל התקף מבחינה משפטית. עו"ד חיים ברוטמן וצוות, מיומנים בניהול תיקים מסוג זה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here