מתחם הילדים העירוני
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

שמחה גדולה לילדי מגדל העמק שחגגו במהלך חול המועד סוכות את פתיחת מתחם הילדים "ילדודס" שכולל משחקיית ענק, ג'ימבורי לקטנטנים ומתחם ימי הולדת. דמי הכניסה: חמישה שקלים בלבד.

מתחם הילדים העירוני "ילדודס"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
מתחם הילדים העירוני "ילדודס"
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק בשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל, חנכה במהלך חול המועד סוכות משחקייה עירונית לתינוקות ופעוטות בעלות של כחצי מיליון שקלים שהושקעו בציוד קבוע במבנה החדש והנגיש "אולם הפועל" שהוקצה במיוחד לצורך העניין.

המשחקייה שזכתה לשם "ילדודס" כוללת מתקן טיפוס ענק ובו מגלשות, בריכת כדורים משחקי אקסטרים לילדים ומכשולים מהנים שנבנו על פי כל תקני הבטיחות הנדרשים.

כמו כן לצד המתקן הענק הוקמה משחקייה לפעוטות והוקצה מתחם מיוחד לקיום לימי הולדת. חנוכת המשחקייה התקיימה במשך יומיים, בחול המועד סוכות ובאיסרו חג במהלכם פקדו את "ילדודס" לא פחות מ-300 ילדים שזכו לחנוך את המקום בפעם הראשונה.

הרשות המקומית והעומד בראשה הנחו את צוות המתנ"ס העירוני והמרכז לגיל הרך שיפעילו את המשחקייה לגבות עבור כניסה למשחקיה כרטיס כניסה בעלות של חמישה שקלים בלבד, נמוך הרבה יותר מכל משחקייה באזור, ובנוסף להקצות יום אחד בשבוע שיתאים לאופי הבילוי של משפחות האוכלוסייה החרדית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here