בית ספר 'שהם' יוצא לדרך
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

טקס הנחת אבן הפינה לבית הספר שהם בעפולה התקיימה בהשתתפות ראש העיר, הנהלת העירייה, צוות בית ה ספר הורים וכמובן תלמידים כיתה א'.

שנה אחת בלבד לאחר שנבחר לראשות העיר עפולה הספיק אבי אלקבץ לבנות כבר 18 גני ילדים, להרחיב שלושה בתי הספר ולפתוח בית הספר חדש. בימים אלה, בעקבות ההגירה החיובית לעיר מכל הארץ ובעיקר מהערים הסמוכות, ממשיך אלקבץ בכל הכוח וכבר מסתכל קדימה לשנה הבאה. לפני כחודשיים התקיים טקס הנחת אבן הפינה לבניית בית הספר מודרני וחדש "אלון יזרעאל" שייבנה על חורבותיו של בית הספר הממלכתי הראשון בעיר שנהרס לאחרונה ונשא את אותו השם.

בית ספר 'שהם' יוצא לדרך
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

לפני כשבוע, התקיים טקס חנוכה נוסף לבניית בית ספר נוסף, הפעם בשכונת 'רובע יזרעאל' המתפתחת בצעדי ענק, שיישא את השם "שהם". בית הספר נפתח השנה עם שלוש כיתות א' ובשנת הלימודים הבאה מקווים בעירייה לסיים את עיקר בנייתו של בית הספר כך שיאפשר את קליטתם של 69 התלמידים הראשונים הלומדים בשלוש כיתות א' וכן תלמידים נוספים שעתידים להיקלט בכיתות גם בשכבות גבוהות יותר.

הטקס החגיגי התקיים בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ, רב העיר הרב שמואל דוד, מ"מ חביב פרץ, סגן ראש העיר שלמה מליחי, חברי המועצה לירז וזאן, איתי כהן ועדיאל אילוז, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, הנהלת העירייה, צוות בית הספר הורים וכמובן 69 תלמידי כיתות א' של בית הספר שהגיעו לטקס עם הוריהם לבושים חגיגי וזכו לחתום על קלף המגילה המסורתי שהוטמן באדמה עליה יקום בית הספר.

בית ספר 'שהם' יוצא לדרך
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

יש לציין כי בקרוב צפויים חנוכות מוסדות חינוך מנוספים מלבד בתי הספר "אלון יזרעאל" ו"שהם", שכן בימים האחרונים התקבלו על שולחנו של ראש העיר אישורים לבניית גני ילדים חדשים ובמקביל עמלים ראש העיר אבי אלקבץ וראש מינהל החינוך טינה ולדמן להשיג את התקציב לבנייתו של בית הספר "אוהל מאיר" שעתיד להיות השלישי שייבנה לקראת שנת הלימודים הבאה.

בית ספר 'שהם' יוצא לדרך
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here