לאחר שנים ארוכות התכנסה וועדת הנוער העירונית
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער לירז וזאן כינס לראשונה זה שנים ארוכות את וועדת הנוער כדי לבנות יחד עם כלל חברי הוועדה  תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות.

 

שמים את הנוער במרכז: לאחר שנים רבות בהן לא התכנסה וועדת נוער עירונית בעפולה התכנסו לאחרונה חברי הוועדה ויצאו עם בשורה לפיה בשנים הבאות תשים הרשות דגש רחב על פעילות של בני הנוער. חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הנוער לירז וזאן, פתח את הישיבה ובירך את השותפים הרבים שהגיעו הן מהחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, וביניהם המשנה למנכ"ל שאמון על תחום הצעירים אבי אלבאז, מנהל מחלקת הנוער חנן בן דוד, מנהלי אגפים ומחלקות ונציגי ציבור. בהמשך הציג את האג'נדה אותה הוא מבקש להוביל במסגרת תפקידו הכוללת שימת דגש משמעותי בתחומי הכנה לשירות משמעותי לצה"ל, מעורבות חברתי של בני הנוער, קידום מנהיגות נוער מקומית, המשך טיפוח תנועות וארגוני נוער ופיתוח תרבות ופנאי בקרב בני הנוער. כמו כן הדגיש וזאן כי בימים אלה הוא עובד על תכנית רחבה שתחבר את בני הנוער עם בני הדור השלישי תוך שיתוף פעולה עם עמותת 'דור לדור' באופנים שונים ומגוונים.

המשנה למנכ"ל העירייה אבי אלבאז האמון על תחום הצעירים הציג אף הוא בפני השותפים את התוכנית האסטרטגית שהוא מוביל בדגש על בניית תכנית עם מטרות ויעדים עם הסתכלות רחבה עד לשנת 2025. בסיום הודה יו"ר הוועדה לראש העיר אבי אלקבץ ואמר: "ראש העיר בחר להציב את תחום הנוער שקרוב לליבו בראש סדר העדיפויות, ודלתו פתוחה בכל פניה ובקשה שלנו". כמו כן הודה וזאן למשנה למנכ"ל אבי אלבאז ולמנהל מחלקת הנוער חנן בן דוד.

לאחר שנים ארוכות התכנסה וועדת הנוער העירונית
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here