קרדיט - Canva

לכל זוג זה יכול לקרות שהשגרה שוחקת ואינה מציעה יותר ריגושים והנאות כמו שהיו בתקופת החיזור הנלהבת. בשלב מסוים אורבת לכל זוג הסכנה להיכנס לשגרה שבה מתקשים למצוא תחומי עניין משותפים או פעילויות משותפות חדשות שבאמת מקדמות אותם. זוגיות היא מסגרת שוחקת שבה בקלות אפשר להתעלם מהיתרונות ומהדברים היפים שמשכו אתכם כאשר הכרתם אחד את השני. במילים אחרות, הרומנטיקה מתחילה להתפוגג גם כאשר האהבה עדיין קיימת, רק שלא יודעים כיצד להלהיב אותה שוב ולחזור לתחושה שאתם שוב זוג מאוהב. אפשר אמנם לצאת לחופשות ולבילויים שונים אבל בסך הכל חייבים למצוא דרך אינטימית זוגית לעשות דברים יחד גם בבית מבלי לצאת ממנו, כדי לשפר את התקשורת ולשמר את הרומנטיקה. דרך מצוינת ומקסימה לעשות זאת היא לשחק משחק זוגי רומנטי, שעוזר לכם להכיר אחד את השני טוב יותר אבל גם לעורר את התשוקה ולהעז יותר באינטימיות שלכם. "אנחנו" הוא משחק שמוצע לכם על ידי קליניקה פריצת דרך של חפצי מידלש, לשיפור התקשורת הזוגית ולהחזרת הניצוץ הרומנטי לחייכם.

לשחק כדי לשפר תקשורת

בכל שלב של הזוגיות שלכם אתם יכולים למצוא את עצמכם מחפשים דרך לגלות דברים חדשים אחד על השני, למצוא הנאות קטנות ומחייכות שעוזרות לזוגות גם לשפר את התקשורת וגם להיות יצירתיים יותר בחיי הזוגיות שלהם. לכל זה מתאימים משחקים שונים ובילויים מוכרים שבהם יש משחקים כאלה כדרך בילוי כמו מופעים כאלה, למשל, מוכרים היטב כאירועים מהנים בדרך כלל שבהם החוויה היא מושלמת לזוגות שמוכנים להתנסות בבילוי כזה. מי שמעדיף משחקים רגועים יותר אבל מהנים לא פחות, מוזמן לנסות קלפי זוגיות שמתאימים לתחומים שונים ושלבים שונים בחיים, מהיכרות בדייט ועד תקשורת והחזרת התשוקה לחיים הזוגיים.

תקשורת טובה מבוססת על היכרות עמוקה

זוגות מכירים אחד את השני במשך הזמן תוך כדי החיים המשותפים והתמודדות עם מטלות ושגרה. ככל שיש ביניהם יותר היכרות לעומק כך גם התקשורת ביניהם טובה יותר. מי שמשקיע בזוגיות שלו ורוצה לדעת יותר מרוויח גם כלים שונים לפתרון קונפליקטים וזה יכול להיות בעבודה עצמית, כמו במשחק קלפי הזוגות, לדוגמה, או בייעוץ וליווי זוגי כדי לפתור קונפליקטים בדרך בונה. אפשר להגיע לכל פתרון טוב לכל זוג בדרכים שונות שמתאימות להם, וכל מה שנחוץ זה רצון טוב ונכונות להתקדם לשלב הבא. קליניקה פריצת דרך של חפצי מידלש מציעה לכם כלים רבים שתוכלו להיעזר בהם כדי לשפר את הזוגיות והתקשורת שלכם בזוגיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here