פרס החינוך המחוזי לקריית החינוך אמי
צילום: רינת בן יוסף

השבוע התבשרה מנהלת קריית החינוך אמי"ת קנדי בעכו, אתי צברי, כי בית החינוך זכה בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך במחוז צפון. בית החינוך מועמד לקבלת פרס החינוך הארצי של משרד החינוך לשנת תשע"ט.

פרס החינוך המחוזי לקריית החינוך אמי"ת קנדי בעכו
צילום: רינת בן יוסף

בחמש השנים האחרונות הובילה המנהלת אתי צברי מהפכה משמעותית בקריית החינוך: עליה דרמטית באחוזי הזכאות לבגרות של תלמידי בית החינוך-  מ53% ל-92% , שילוש מספר התלמידים הניגשים לחמש יחידות לימוד במתמטיקה והכפלת מספר הניגשים לחמש יחידות באנגלית. בהובלת צוותי ההוראה גורפים תלמידי בית הספר פרסים בינלאומיים בתחרויות מדעים ופיזיקה בינלאומיות.

תלמידי בית החינוך נהנים ממהפכת למידה משמעותית, ממרחבי למידה חדשניים המחליפים את הלמידה הסטנדרטית בכיתות ובמגוון תכניות למידה וחקר המשולבות בקהילה בליווי חוקרים ואנשי מדע.

מנהלת קריית החינוך, אתי צברי, הודתה לכל צוות ההנהלה, ההוראה והחינוך על מסירותם: "הצלחת קריית החינוך היא תוצאת עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת  לטובת כל אחת ואחת מתלמידינו".

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך על ההחלטה להעניק את הפרס לבית הספר אמי"ת קנדי בעכו ואמר: "העיר עכו משקיעה רבות בחינוך ילדי העיר ופרס החינוך המחוזי לבית הספר הוא עוד הוכחה לכך. אני מודה להנהלת בית הספר ולצוות המורים על העבודה החינוכית המדהימה ויחד נמשיך להוביל את מערכת החינוך בעיר, תוך חתירה למצוינות".

ראש מינהל החינוך, הגב' אורית אסייג, מברכת בגאווה את קהילת בית הספר על הצלחתם וזכייתם בפרס המכובד. "אין ספק כי בית הספר צעד כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות והוא זכאי לכל הערכה וברכה על המעשה החינוכי יוצא הדופן המתחולל בבית הספר. עיריית עכו תמשיך ותמנף את העשייה החינוכית הברוכה בעיר בכלל ובבית הספר בפרט".

מנהלת מחוז צפון של משרד החינוך ד"ר אורנה שמחון: "אני מברכת את תיכון חמ"ד אמי"ת עכו על הזכייה בפרס החינוך המחוזי, מנהלת בית החינוך אתי צברי וצוות בית הספר עושים עבודה חינוכית, ערכית, פדגוגית וחברתית מופלאה והתוצאות המדהימות מדברות בעד עצמן".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here