פתרונות לנסיעה מהירה בעיר
קרדיט - freepik

נסיעה מהירה

הרצון של כל אדם הוא לצאת מביתו בשעה מסוימת ולהגיע באמצעות נסיעה מהירה מאד למקום העבודה, ללימודים או לכל מקום אחר שאליו הוא אמור להגיע. אך במציאות הנוכחית ההגעה למקומות השונים באמצעות מכונית הופכת להיות ארוכה יותר מיום ליום. עובדים רבים עברו בשנים האחרונות לנסיעה יום יומית ברכבת וכך הם מצליחים לחלוף על פני הפקקים ולהגיע יחסית מהר למקום העבודה וזאת אם תוואי הרכבת מגיע בסמוך למקום שאליו הם אמורים להגיע. אך אם התוואי אינו מגיע קרוב, האופציה הזו היא רלוונטית פחות כיוון שלא תמיד יש קו אוטובוס מסונכרן שמגיע מתחת הרכבת לקרבת מקום העבודה או המכללה.

אחד הפתרונות שמסייע מאד במבוך זה הוא לרכב על קורקינט חשמלי. עבור רבים, כלי תחבורה זה אכן פתר את הבעיה באופן מהותי והם נוהגים בו כדי להגיע מנקודה לנקודה בתוך העיר הגדולה. עם זאת זו לא תמיד הדרך היא פשוטה. במקומות שבהם נעשות העבודות של הרכבת הקלה, אנשים רבים התייאשו כבר כי כמעט אין אפשרות לעבור בין הרחובות השונים. בנוסף לכך הכבישים הם עמוסים מאד והמקום היחידי שבו הם יכולים לבצע נסיעה מהירה הוא בנתיבי התחבורה הייעודיים לכלי תחבורה חשמליים שנסללו לאחרונה בערים כמו בתל אביב.

קורקינט חשמלי להשכרה

כדי להגיע באופציה של נסיעה מהירה דרוש קורקינט חשמלי ולא לכל אדם יש את הממון לרכוש זאת. לכן חברות חיצוניות שזכו במכרזים, מפעילות שירות של השכרת קורקינטים חשמליים בערים מסוימות כמו בתל אביב ובראשון לציון. הקורקינטים מושכרים על זמן למנויים ונוח מאד לקחת קורקינט חשמלי בנקודה מסוימת ליד הבית, לבצע נסיעה מהירה ולהשאיר בתום הנסיעה את כלי התחבורה במיקום המיועד עבורו במתחם בקצה השני של העיר.

נסיעות במהלך היום בקורקינט חשמלי

במהלך היום כאשר יש צורך להגיע לסידורים או לפגישה באחד הרחובות הסמוכים, העובד משכיר שוב את כלי התחבורה, מבצע נסיעה מהירה ליעד ודי מהר חוזר למשרד. קלות השימוש באופציה זו כשמגיעים לעבודה וכשחוזרים ממנה וגם במהלך היום, יצרה את החשיבה שמדובר באופציה האולטימטיבית עבור כל אחד.

בטיחות בעת הנסיעה

עם כל היתרונות של נסיעה מהירה, בעת רכיבה על קורקינט חשמלי חייבים להיות מאד זהירים להביט אין ספור פעמים ימינה ושמאלה, כדי להימנע מתאונות עם רכבים ועם רוכבים אחרים על כלי תחבורה חשמליים. בכל נסיעה חייבים לחבוש קסדה שתואמת את גודלה של הגולגולת וזאת במקרה של חלילה תאונה או החלקה.

מעבר לכך יש לשים לב לנושא סוללת ההטענה שגורמת להתלקחות ועקב כך קרו שריפות קשות. גם לאחר שהסוללה אינה בשימוש כיוון שהיא לא תקינה יש להעביר אותה לחנות שעוסקת בתחום זה, או למפעל מחזור כדי למחזר אותה כדי שהיא לא תהיה בסביבת המגורים לאור המסוכנות שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here