קבוצת הנדל

בשקט בשקט, בסמוך לעיר נשר המתפתחת ביותר בצפון, נבנה לו במחצבה בגודל 18,000 מ"ר פרויקט קומפלקס המשרדים הייחודי "פריים סנטר". הפרויקט הינו פרי פיתוחה של REG קבוצת נדל"ן ישראל המורכבת מפעילות משותפת של מספר תאגידים מרכיבה את קבוצת נדל"ן ישראל. הקבוצה מפעילה חברות העוסקות בתחום הנדל"ן. איש הנדל"ן אברהם מלכה, עורך הדין זיו לוטן. ואיש העסקים אייל אדרעי וכמו כן חברת המרכז לנדל״ן חיפה הקימו את הקבוצה. לכל אילו ניסיון בתחומם בכלל ובתחום הנדל"ן בפרט. המומחים שלנו פה לכל שאלה ולמתן ייעוץ מקצועי. אל תהססו לפנות אלינו בכל עת. אחרי הכול, ההצלחה שלנו היא הצלחתכם שלכם.

המומחיות של קבוצת נדל"ן ישראל הינה:

  • גיבוש פרוגרמה.
  • ניהול של פעולות השיווק.
  • ניהול של קבלת היתרי הבניה והתכנון.
  • הכנת כל החומר המשפטי.
  • פיקוח צמוד עד שלב אכלוס הפרויקט.
  • הפיקוח והניהול בשלב הבנייה.
  • כל הניהול העתידי של המיזם.
  • איתור הקרקע ובדיקת זכויות הבניה.

המחצבה, הבסיס והיתרונות של החלום

  1. מבנה פיזי ייחודי היוצר מעין "מיקרוקוסמוס" ומהווה מרחב מישורי בסמיכות לרחוב בר יהודה המבוקש בכניסה המערבית לעיר.
  2. בסמיכות למחצבה, על צלע ההר, עתידה להיבנות תחנת  רכבל אשר תהווה קישור ישיר בין אזור המפרץ לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. ללא ספק מיקום אסטרטגי ביותר בו יעברו מעל 100,000 עוברים ושבים מדי יום.
  3. בשל הביקוש העצום לבניית בנייני מגורים באזור ישנו גם פוטנציאל רחב לשינוי ייעוד חלקי המחצבה מאזור תעשיה, מסחר ומשרדים לשכונת מגורים המשלבת שטחי מסחר ותעסוקה, מצב בו כולם מרוויחים.
  4. המחצבה ממוקמת באזור הנגיש ביותר בצפון, על דרך בר יהודה, מערבית לעיר נשר. היא גובלת בחיפה, מערבית לטכניון, למרכז העסקים המסחר התעשייה והתעסוקה הראשי של העיר מצפון.
  5. משנת 2001 המחצבה מאושרת תב"ע, המייעדת אותה לאזור מסחר, משרדים ותעשיה ושטח התוכנית הינו 257 דונם.
  6. עיריית נשר ממש בימים אלו מפתחת את הדרכים והתשתיות במתחם בו הבעלויות מתחלקות בין קרקעות של גופים שונים בבעלות פרטית, קרקעות מדינה וקרקעות בבעלות הרשות המוניציפאלית המקומית.

לבנות על עתיד טוב יותר

כפי שכתבנו, עם נגישות מרכזית לתחבורה הציבורית, עם תכנית מתאר אשר הולכת להזניק את פני העיר חיפה ואזור נשר והמפרץ בפרט ובאזור העתיד להיות מרכז ההייטק הארצי – אי אפשר לטעות. אזור האכלוס הממוצע ממשיך לצמוח ועולה ב-2.06% יותר מחציון השנה הקודם ועם אחוז תפוסה שעומד כבר עכשיו על 98.6% אי אפשר לטעות. כל התאגידים המעורבים בפרויקט "prime center" הם המובילים בארץ אך עם זאת חרטו על דגלם יחס אישי לכל לקוחותיהם, מקצועיות, אמינות ואיכות. זאת היא ההזדמנות שלכם לעלות על גל ההצלחה הקרב ובא. צרו עמנו קשר ונדאג לפרט לכם עוד על העתיד של אזור ההייטק הישראלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here