שיטות השתלות שיער קיימות: ההבדלים בין שיטת FUE לשיטת DHI
קרדיט emrahcinik.com

כשזה מגיע להכרת והבנת שיטות השתלות שיער קיימות, יש להתחיל עם הבהרת נקודה חשובה: השתלת שיער בשיטת FUE פירושה מיצוי יחידה פוליקולרית, שהיא שיטה לאיסוף שתלים, אבל במקביל מתבצע שימוש בכלים שנקראים מיקרו מוטוריים על מנת לפתוח את הערוצים שבהם יונח השיער המושתל.

מאמר זה מתמקד בהבנת שיטות השתלות שיער קיימות שנחשבות לשיטות מתקדמות וחדשות: השתלת שיער בשיטת FUE והשתלת שיער בשיטת DHI.

השתלת שיער בשיטת FUE

שיטת FUE היא השיטה הנבחרת על ידי מרפאה שמבצעת שיטות השתלות שיער קיימות בגישות מתקדמות. בשתי השיטות, איסוף השתלים מתבצע בנטילת שתלים בודדים באמצעות מכשיר מיקרו, מהאזור התורם, ללא הותרת צלקות.

בשיטת FUE יש צורך לפתוח ערוצים בם ממוקמים השתלים שנלקחו, באזור המיועד להשתלה. לשם כך, המנתח מבצע חתכים קטנים מאוד, בהתאם למספר השתלים המתוכננים להצבה. לאחר מכן, השתלים מוכנסים לחתכים בזה אחר זה עם כלי מיוחד. על מנת שהשתלים יוצבו בחתכים הזעירים, החתכים חייבים להיות מעט יותר גדולים מהשתלים.

השתלת שיער בשיטת DHI

כשבוחנים שיטות השתלות שיער קיימות, שיטת DHI נחשבת לשיטה מתקדמת, כי היא מאפשרת את הפחתת צפיפות החתכים והגדלת הרווחים ביניהם לצורך השתלת השיער.

השתלים שנאספים בשיטה זו ממוקמים בכלי מיוחד, שנקרא עט צ\'וי, ואז מושתלים ישירות באזור המיועד להשתלה. באמצעות עטים אלו נוצרות תעלות שמתאימות בדיוק לגודל השתל וניתן לפתוח תעלות קטנות יותר.

היתרונות של שיטת DHI לעומת שיטת FUE

שיטות השתלות שיער מתקדמות מאפשרות השגת תוצאות מעולות, ולשתיהן יש יתרונות של מינימום צלקות, והשגת שיער בריא ויפה שנראה טבעי. שיטת DHI חדשה יותר משיטת FUE, ויתרונות השיטה כוללים:

צפיפות שיער רבה

מכיוון שהתעלות שנפתחות מאפשרות השתלת שיער מלאה, לא נוצר אובדן מקום וניתן לבצע צפיפות רבה יותר.

בפתיחת התעלות בשיטת FUE, ניתן להוסיף בין 45-60 סנטימטרים של שיער, בעוד שבשיטת DHI ניתן להוסיף בין שמונים לתשעים סנטימטרים רבועים של שתלי שיער. לכן, אם למטופלים יש כמות קטנה של נשירת שיער, בבחינת שיטות השתלת שיער קיימות, שיטת DHI תהיה האפשרות הטובה ביותר.

השתלה על אזור השיער

באמצעות העטים המשמשים להשתלה, ניתן לפתוח ערוצים קטנים יותר ולהשתיל שיער בקלות מבלי לפגוע בשיער הטבעי.

התאוששות מהירה יותר

בקבלת החלטה על בחירת השיטה המתאימה מבין שיטות השתלות שיער קיימות, פרק הזמן הדרוש להתאוששות הוא שיקול חשוב, ובשיטת DHI הריפוי מתרחש בזמן קצר יותר, מכיוון שהערוצים שנפתחים לביצוע ההשתלה אינם יכולים להיות גדולים יותר מהשתלים.

תוצאות טבעיות

השתלת שיער בשיטת DHI מאפשרת תוצאות טבעיות, שכן ניתן לחבר את כיוון השתלים כך שישתלבו בטבעיות עם השיער הבלתי מדולל. יתרונות נוספים לבחירה בשיטה זו הם:

  • הפחתת ההסתברות לצלקות מינימליות
  • חזרה לשגרה מהר יותר
  • פחות דימום
  • אפשרות השתלת שיער מבלי לגלח את השיער הקיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here