צילום סטודיו A

מרוץ 'אצבע הגליל', מהווה שיתוף פעולה אזורי ראשוני וחשוב בתחום הספורט, אליו חברו מספר רשויות צפוניות: מבואות החרמון, גליל עליון, קריית שמונה, גולן, מרום הגליל, יסוד המעלה, מטולה, ראש פינה יחד עם אשכול גליל מזרחי יחד עם חברת מרתון ישראל שתנצח במקצועיות על המרוץ בהיבטים המקצועיים.

במרוץ צפויים להשתתף כ-1500 רצות ורצים מרחבי הארץ והצפון שייקחו חלק בשלושה מקצים, 15 קמ', 5 קמ' ומקצה עממי באורך 2 קמ' ע"ש טרי פוקס למען גיוס כספים לחקר הסרטן בשיתוף מגבית קנדה, במקצה זה ישתתפו ילדים שיגיעו מהרשויות השותפות בהסעה מסודרת. השתתפות במקצה זה תהיה ללא עלות.

צח אשנר, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מבואות החרמון, ציין: "זהו שיתוף פעולה של מנהלי מחלקות הספורט ברשויות באזור, שיתוף פעולה חשוב שמהווה את יריית הפתיחה לשיתופי פעולה עתידיים בתחום הספורט באזור הצפון יחד עם חברת מרתון ישראל. אני רואה חשיבות רבה בקיום המרוץ בליבו של עמק החולה, בלב שמורת הטבע המרהיבה שחטפה החורף מכה קשה וכעת עם בוא האביב, זה הזמן של כולנו לתמוך בתיירות ובטבע שמספק לנו את הקרקע הפורייה להנות מספורט במקום הכי יפה במדינה".

"מרוץ אצבע הגליל, פותח את אביב ריצות השטח והמרוצים. מצאנו לנכון לקיים באגמון החולה שני אירועים שנתיים, מרוץ העגור שפותח את הסתיו (4/11) עם מקצי 10 קמ' וחצי מרתון ומרוץ 'אצבע הגליל' האביבי עם מקצי 15 קמ' ו-5' קמ', כך כל קהילת הרצים יכולה לבחור מקצה תואם ולהנות מחוויית ריצה קסומה במקום מיוחד במינו", הוסיף עופר פדן מנכ"ל ובעלים מרתון ישראל.

חברת ארומה צומת כ"ח נותנת החסות הראשית למרוץ.

הרשמה : מרוץ אצבע הגליל

מתי: יום שישי, ה- 1/4/22

5:45- קפה של בוקר ופתיחת חלוקת ערכות במתחם הכינוס באגמון החולה.

6:45- זינוק מקצה 15 ק”מ

7:00- זינוק מקצה 5 ק”מ

8:45- טקס סיום מנצחים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here