קרדיט צילום: יח"צ

צוותי תאגיד המים של טבריה ביצעו בשבועיים האחרונים שרשרת פעולות מניעה לקראת עונת הגשמים. מנכ"ל התאגיד, שאול דוד: "נקטנו במספר פעולות מקדימות במטרה למנוע הצפות עתידיות".

מערכת הגשמים הראשונה של החורף עדיין לא פקדה אותנו אבל בתאגיד המים "מי רקת" טבריה כבר החלו כבר בביצוע פעולות מקדימות לקראת עונת הגשמים. במסגרת העבודות שיימשכו גם במהלך החודש הקרוב פינו צוותי השטח של התאגיד פסולת שהצטברה במהלך הקיץ בתעלות ובקווי הניקוז באמצעות ביוביות וכלים כבדים נוספים.

קרדיט צילום: יח"צ

בתאגיד המים ממליצים לציבור להיערך נכון לקראת עונת החורף גם במרחב הפרטי ולשים דגש בין היתר על פתיחה ניקוי מרזבים, פתיחת ניקוזים בחצרות, הימנעות מהוצאת גזם ופסולת בעת הגשמים כדי למנוע את סתימת הקולטנים, בדיקת מערכות החשמל בבית, מניעה של השלכת היגיינה למערכת הביוב, חיזוק דודי שמש, אנטנות וחפצים אחרים הנמצאים על הגגות וכן לדאוג לגיזום שיחים ועצים שיעמדו איתן בפני רוחות חזקות. כמו כן ציינו כי שירות הלקוחות של התאגיד זמין לכל פנייה הקשורה בבעיות ניקוז, הצפה ובעיות נוספות במוקד העירוני בטלפון 106 (שלוחה 1) המפנה למוקד הפניות של מי רקת.

קרדיט צילום: יח"צ

מהנדס התאגיד רועי מזרחי אמר: "צוותי התאגיד עובדים לילות כימים והצליחו בזמן העבודה לפנות כמויות אדירות של פסולת ולכלוך מתעלות הניקוז הכל במטרה להכין את מערכת הניקוז לעונת החורף הקרובה".

מנכ"ל התאגיד מר שאול דוד הוסיף: "בתיאום עם עיריית טבריה, אנו נערכים בימים אלה לקראת החורף בכלל ולקראת מערכת הגשמים הראשונה בפרט באמצעות שטיפה יסודית של כל קווי הניקוז, סילוק מפגעים שעשויים היו ליצור סתימות וניקוי כל הקולטנים במטרה למנוע הצפות במהלך החורף".

קרדיט צילום: יח"צ

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here