הזדמנות מצויינת להצלחה
צילום: אלבום פרטי

ביום שני השבוע נפגשו מנכ"לית מכללת נצרת עילית יזרעאל תרצה ריבק, סא"ל ד"ר שלום נח  עם עשרות  תלמידי תיכונים עירוניים מעפולה, נוף הגליל . התלמידים נחשפו לתכנית 'מרום טכנולוגי' המיועדת לתלמידים מצטיינים בוגרי כתות י"ב, השואפים להשתלב במסלול עתודה אקדמית וללמוד במכללה בכתות י"ג-י"ד.

"זו הזדמנות מצוינת למימוש עצמי, לראיה ארוכת טווח, זהו פתח משמעותי להצלחה עתידית בתחום הנדסאים הנדרש בצבא ובאזרחות" אמרה ריבק לתלמידי י"ב.

בנר ראשון של חנוכה יתקיים במכללת נצרת עילית יזרעאל כנס חשיפה ראשון מסוגו שיכלול רישום, הצגת התוכנית ולקינוח הופעת אמן אורח, הסטנדאפיסט חן מזרחי.

 

פרויקט 'מרום טכנולוגי להנדסאים' של צה"ל בשיתוף מכללת נצרת עילית יזרעאל קורם עור וגידים. ביום שני השבוע הגיעו לבתי הספר,  אורט בעפולה, אורט אלון ואורט שרת בנוף הגליל ובית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק,  סא"ל שלום נח  ומנכ"לית מכללת נצרת עילית יזרעאל תרצה ריבק. התלמידים שמעו סקירה מקיפה אודות פרויקט 'מרום טכנולוגי', יתרונותיו, ייחודו ובעיקר בראיה ללמידה במכללה עם ליווי אישי של בוגר תכנית מרום מטעם הצבא. סא"ל ד"ר שלום נח אמר : "מטרת המפגש הזה הינו שיח על עתידכם ומגוון האפשרויות של כל אחד וכל אחת מכן. כל המחקרים בארץ ובעולם מוצאים קשר הדוק בין השכלה להצלחה, ככל שאתה משכיל יותר אתה מצליח יותר. מי מאתנו לא רוצה להצליח? כולנו שואפים להצליח .אני מבקש להציג לכם את תוכנית לימודים טרום הצבא. זו הזדמנות חד פעמית .הצבא של היום הוא צבא שמלמד טכנולוגיה , צבא מאוד מתקדם. אנו מובילים על אויבנו בתחום הטכנולוגיה, בזכות בני נוער כמותכם" אמר סא"ל שלום.

"בנר ראשון של חנוכה נקיים במכללה יום חשיפה לכלל המשתתפים המתעתדים  ללמוד במסגרת הפרויקט, אומרת תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה ומוסיפה: זו תהיה הזדמנות מצוינת לרדת לרזולוציות של התכנית המצוינת, לשאול את כל השאלות,לבחון, לבדוק ולהירשם". כאמור בתום תהליך כנס החשיפה יופיע האמן הסטנדאפיסט חן מזרחי להנאת המשתתפים.

הזדמנות מצויינת להצלחה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here