קרדיט Canva

אנחנו חיים בעולם עמוס מטלות, משימות ועבודות, אנחנו נדרשים כל הזמן לעמוד בציפיות של כולם והרבה פעמים, אנחנו שוכחים לעשות את הדבר הבסיסי והחשוב ביותר, זה לקחת רגע נשימה עמוקה ולהסתכל על הצרכים שלנו. מחקרים מראים כי טיפוח הגינה, יכול להוסיף שלוות נפש לחיים, מה שאפילו בטווח הרחוק, עוזר במיגור מחלות. אם אתם עוברים לבית חדש או אם אתם מעוניינים, סוף, סוף, לערוך את השיפוץ בגינה שתמיד חלמתם עליו, הרי שזה הזמן לצאת לדרך. במאמר הבא נדבר על עבודות שיפוצים בגינה וכל מה שצריך לדעת. אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני היציאה לדרך

ראשית, הרי שחשוב לזכור כי עיצוב גינה הוא לא תמיד אותו הדבר. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את המשתנים בשטח, את התנאים של התשתיות ולקבל הערכת מצב אשר כוללת את הטעם האישי שלכם כמו גם את המשתנים של המקום עצמו. לצורך העניין, עיצוב גינה עם חלוקי נחל זה רעיון מקסים. אבל השאלה היא למה אתם מכוונים. יש מי שמעוניינים לעצב את הגינה כמו גן מופלא, מלא עציצים וצמחים, יש מי שמעוניינים להקים אפילו בריכה קטנה או ג'קוזי. אנחנו מאמינים כי אין גבול לחלומות, אבל כמובן, ללא תכנית עבודה מסודרת, לא נוכל לצאת לדרך.

שנית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את התקציב העומד לרשותכם. אל דאגה, קיימת האפשרות לעצב את הגינה בכל תקציב. אבל באותה הנשימה, הרי שכדאי בהחלט, לקבל החלטה מודעת מראש, כדי שנדע איך למקד את החיפוש שלנו ואת הבחירות שלנו בהתאם.

שלוש, לנשום רגע ולהבין כי הכל לוקח זמן. אנחנו אמנם נעשה כל מה שאפשר בשביל לבצע עבודות שיפוצים במהירות וביעילות. אבל כדי שנוכל לעבוד בצורה יסודית, כולנו צריכים להיאזר באורך רוח.

אז מה עושים עכשיו?

אם הגעתם למסקנה כי אתם מעוניינים לערוך עיצוב גינה עם חלוקי נחל. אם יש לכם תמונה בדמיונכם, לאופן בו הייתם רוצים לראות את הגינה שלכם ואם אתם יודעים להגדיר את הצרכים שלכם, האם הגינה מיועדת גם לאירוח למשל או לכל דבר אחר, הרי שכדאי לרשום הכל באופן מסודר.

אנחנו, חברת 'אורות גרמוליט', ממתינים רק לכם. ביחד נתחיל בתהליך התכנון ונגיע לשלב הביצוע, שעה שאתם מקבלים תמונה מלאה, של שלוש מאות שישים מעלות, על מה שעתיד להתרחש. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here