קרדיט PIXABAY

בא לכם לטוס לחו"ל יחד עם בני המשפחה או החברים הקרובים? טיסה בקבוצה היא מהנה ומספקת, כולם יכולים לצבור חוויות משותפות ולעשות פעילויות בלתי נשכחות. אך כדי שהחופשה בחו"ל תהיה מהנה יהיה עליכם לדאוג לביטוח שיכסה אתכם כמו שצריך. במקום שכל אחד מחברי הקבוצה יעשו ביטוח בנפרד ניתן יהיה לעשות ביטוח נסיעות לקבוצות. הביטוח יכסה את כל חברי הקבוצה שטסים יחד אתכם – אלה שתרצו לדאוג להם. יכול להיות שתרצו לעשות את הביטוח לכולם או רק לחלק מחברי הקבוצה בהתאם לשיקולכם.

למה לעשות ביטוח נסיעות לקבוצות?

לא תרצו למצוא את עצמכם בחו"ל במציאות שבה לאחד מחברי הקבוצה אין ביטוח נסיעות. לא כולם מספיק אחראיים לעשות לעצמם ביטוח נסיעות טרם הטיסה לחו"ל. אם אתם לוקחים את המושכות לידיים מוטב כי תדאגו בעצמכם לאנשים שחשובים לכם. ברגע שאתם עושים ביטוח נסיעות לעצמכם תוכלו כבר לעשות ביטוח נסיעות לכל חברי הקבוצה. זה יגרום לכך שהטיול שתכננתם זמן רב לא ייהרס בגלל מצב שבו לאחד מחברי הקבוצה לא יהיה ביטוח.

משתלם לעשות ביטוח לכל הקבוצה?

בהחלט כן! שווה לכם לעשות ביטוח נסיעות לקבוצות בין היתר בגלל שזוהי הבחירה המשתלמת. הצעת המחיר שתקבלו תהיה משתלמת בהרבה לעומת הצעת המחיר האישית. לחברות הביטוח ישנו אינטרס לצרף את כל חברי הקבוצה בעת ובעונה אחת. זה ימנע מאותם אנשים לפנות לחברות ביטוח אחרות המציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל. בהסתכלות על המחיר האישי שכל אחד משלם תראו שיפור ניכר לעומת הצעת המחיר שקיבלתם בהתחלה. גם לכם יהיה כדאי לעשות ביטוח נסיעות יחד עם כל חברי הקבוצה.

האם ישנה התאמה לכל אחד מהנוסעים?

כדי שהביטוח יהיה יעיל הוא צריך להיות ביטוח שתפור בדיוק למידותכם. ביטוח נסיעות לקבוצות הוא ביטוח שניתן להתאים אותו לכל אחד מחברי הקבוצה באופן אישי. לא מדובר על ביטוח קבוע מראש שכל אחד מחברי הקבוצה יהיה חייב להתאים את עצמו אליו. כל מי שנוסע לטיול יצטרך לעבור תשאול מקיף שמטרתו להתאים את התנאים הנמצאים בפוליסה. השאיפה תהיה שאם תצטרכו להפעיל את הביטוח במהלך החופשה הקרובה יהיה לכם כיסוי מלא. זה לא מובן מאליו, אך זה בהחלט משהו שניתן לעשות.

ביטוח נסיעות לקבוצות עושים דרך קשרים סוכנות לביטוח

עומדים לטוס יחד עם קבוצה של אנשים לחופשה בחו"ל? הגיע הזמן לעשות ביטוח נסיעות לקבוצות בהתאמה אישית עליכם. עם המומחים של קשרים סוכנות לביטוח תוכלו להיות רגועים לגמרי. הצוות המיומן ידאג לבחור את חברת הביטוח המתאימה לכם, זאת שתספק את הסחורה בזמן אמת. בין אם מדובר על חברת פספורט קארד המוכרת או כל חברת ביטוח אחרת שאיתה הסוכנות עובדת. לסוכנות יש ניסיון עשיר בהתאמת ביטוחי נסיעות לקבוצות ובמתן מענה בזמן אמת.

המאמר נכתב באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here