credit: canva.com

שיקום הפה והלסת הפך להיות בשנים האחרונות אחד הלהיטים ברפואת השיניים ולא רבים יודעים להבדיל לאחר מכן בין מראה טבעי לבין המראה המתוקן. שתלים, ציפויים וחיפויים, הלבנות והשלמות למיניהן, השתלות ביום אחד ועוד חומרים מעולים כמו זירקוניה וחרסינה הם חלק מהמושגים שנהוגים לשמוע היום במרפאות השיניים שמטפלות באסתטיקה של הפה.

לאחר שהשתלות השיניים הצליחו לדחוק כמעט לגמרי את השימוש בשיניים תותבות, בא תורם של חומרים מתקדמים להשתלות כמו כתר זירקוניה, חומר מעולה שאינו גורם לדחייתו על ידי החניכיים ומצליח לשקם את השיניים ולאפשר תפקוד מלא. כתר כזה גם נראה הרבה יותר מחומרים פשוטים יותר ולכן האיכות והאסתטיקה שלו הן בלתי מתפשרות. ד"ר פאדי ח'ורי מצליח לשקם את הפגמים הקשים שמצריכים השתלת שיניים גם במקרים שבהם נותר מאוד חומר לעבוד אתו, הודות לטכנולוגיות המתקדמות שהוא מכניס למרפאת השיניים שלו.

לשקם שיניים בלי השתלות

דרך נוספת לשקם את המראה של השיניים ופגמים מבניים בה כמו רווחים וחוסר אחידות היא להשתמש בחומרים איכותיים לציפוי. כשמצפים בלוח דקיק את השן היא נראית חדשה לגמרי, כמו שן מושלמת. היתרון של טיפול כזה עם ציפוי חרסינה לשיניים הוא שהוא חוסך טיפול יותר חודרני ופשוט מצליח לשנות את מראה השיניים והחניכיים בהדבקת ציפוי איכותי שגם שומר על עמידותו ועל השן.

היתרון העצום של ציפויים כאלה הוא שהם מידיים ולא צריך לעבור השתלה כדי לקבל מראה של שיניים מיושרות ואחידות בצבע לבן. הציפויים הם המצאה נהדרת שנועדה לפתור בעיה של רווחים וחוסר אחידות בשורות השיניים ובכך הם ממלאים את החללים שביניהן בקלות כשהשן המקורית נשארת במקומה. זה ללא ספק פתרון יעיל ועדיף בהרבה על פני השתלת מלאה של שן חדשה כשלא ממש צריך לעשות את זה מסיבות רפואיות.

כתרים דנטליים וציפויים

כתרים דנטליים בכלל הם הבשורה של רפואת השיניים בשנים האחרונות וככל שעובר הזמן אנחנו מקבלים עוד ועוד שכלולים בטכנולוגיה זאת, שמשרתים את רוב האוכלוסייה. זה עדיין אינו מחיר זול מאוד אבל אפשר בהחלט למצוא טיפולי שיניים והשתלת כתרים במחירים סבירים בהחלט אצל רופאי שיניים מצוינים וחדשנים. אם יש בעיה כלשהי בשיניים שהיא מבנית או כתוצאה מתאונה או ממחלות חניכיים כרוניות שגרמו להידלדלות העצם והתרופפות השיניים עד כדי אובדן, אין ספק שכתרים דנטליים הם פתרון מעולה לכולם. ד"ר פאדי ח'ורי מציע לכם השתלות שיניים ביום אחד כדי לקצר הליכים וכדי שתוכלו לשוב לשגרה כמה שיותר מהר לאחר מכן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here