יו"ר דירקטוריון המכללה אורי קדר ומנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל רגע לפני קיום ההגרלה. צילום: יח"צ מכללה

"הייעוץ וההכוונה מיקדו אותי לבחירה בלימודי הנדסת מכשור רפואי"

המכללה הטכנולוגית נוף הגליל לבשה חג ב'יום הפתוח' הראשון שלאחר שנת מגפת הקורונה. עשרות מתעניינות ומתעניינים נרשמו לאחר תהליך מסודר ומרשים למגמות ההנדסה בהן ילמדו כבר בסמסטר הבא. והייתה גם מי מבין הנרשמים שזכתה בהגרלה הגדולה, שמונים אחוזים מימון שכר לימוד בשנת הלימודים. מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל סיכמה: "התרגשתי מאוד מההיענות המרשימה של עשרות צעירים וצעירות אשר הגיעו ל'יום הפתוח' וקיבלו החלטה משמעותית אשר תשפיע על המשך מסלול חייהם , לימודים עם דיפלומה בעבודה נדרשת ושכר מכבד".

זה היה ללא ספק 'יום פתוח' מיוחד במינו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. את פני עשרות הצעירות והצעירים קידמו במכללה עם קבלת פנים שמחה במיוחד , בכל זאת , החלטה חדשה, התחלה חדשה, אופק חדש.

במכללה המתין צוות מסור אוהב תומך ואכפתי של ההנהלה והמנהלה וכן רכזי מגמות ההנדסה לגווניהן , כולל בוגרי המגמות ומצטיינים אשר שיתפו את הסטודנטים לעתיד בחוויית הלמידה ובאיכויות שיש למכללה להציע לבאים בשעריה. הסטודנטים לעתיד התקבלו בכיבוד קל ובמאור פנים, קיבלו תיק אישי כמתנה , תיק אותו מילאו לאורך תחנות המסע אל הדיפלומה ב'יום הפתוח' במידע ובמתנות .כמו כן נחשפה לראשונה בפני הסטודנטים יוזמת  'שבירת גבולות הקמפוס' , יוזמה המרחיבה את ההווי הסטודנטיאלי במכללה בחבילת הטבות בתחומי התרבות והספורט במתחם הסמוך למכללה.

ההצלחה מתחילה כאן , במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. הנרשם הראשון מנגיסטו באייר נרשם למגמת הנדסת חשמל
צילום: יח"צ מכללה

נציגי בנקים לצד נציגי מרכזי הצעירים מכל האזור עניינו את הסטודנטים לעתיד בפעילותם הבנקאית והחברתית ,צוות המנהלה כיוון את הסטודנטים לעתיד אל רכזי המגמות אשר המתינו להם במעבדות המתקדמות. לצד סרטון מיוחד אשר הופק כדי לאפשר הצצה אל המגמה , פרטו הרכזים את תהליך הלמידה עד לקבלת הדיפלומה. כמו כן בוגרי המגמה המצטיינים סיפרו למתעניינים על האתגר הלימודי , חוויתי שחוו בתהליך הלמידה. בין הבאים ליום הפתוח תעשיינים חברי מועצת העיר נוף הגליל וחברי דירקטוריון המכללה.

סטודנטים לעתיד אשר התלבטו בבחירת מקצוע העתיד שלהם  נפגשו לשיחות הכוונה עם דיקנית הסטודנטים סיגל גופר וכן עם מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל וסגנית מנהלת בית הספר להנדסאים אריאלה דוייטש.

מדור הרישום המתוגבר העניק חוויית רישום מיוחדת לנרשמים. מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל סיכמה: "התרגשתי מאוד מההיענות המרשימה של עשרות צעירים וצעירות אשר הגיעו ל'יום הפתוח' וקיבלו החלטה משמעותית אשר תשפיע על המשך מסלול חייהם , לימודים עם דיפלומה בעבודה נדרשת ושכר מכבד, בכוונתנו להמשיך ברישום לקראת הסמסטר הקרוב , עכשיו הזמן לממש את ההזדמנות המיוחדת ".

נדמה כי אמירתה של גלית, אחת הנרשמות, מעידה כאלף עדים על הצלחת ה'יום הפתוח', " הייעוץ וההכוונה מיקדו אותי לבחירה בלימודי הנדסת מכשור רפואי, זה היה תהליך מחבק, עוטף , ברור. אני מאמינה שעם כניסתי למשפחת המכללה זו תהייה החוויה שתלווה אותי."

בתום ה'יום הפתוח' התקיימה ההגרלה המיוחדת , והסטודנטית שזכתה  במימון של שמונים אחוזים משכר הלימוד בשנת הלימודים הראשונה התבשרה על כך באופן אישי ממנכ"לית המכללה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here