קרדיט: pxfuel

מתי בפעם האחרונה קניתם נעליים? נכון שכאשר בחרתם את הנעליים ווידאתם שהן נוחות לכם, בריאות לכם ושאתם יכולים להתהלך בהן לזמן רב, גם ליום שלם? כך בדיוק אתם צריכים לבחור רכישת כסאות משרדיים עבורכם. לכסא משרדי איכותי, אורטופדי וטוב יש השפעה אדירה עליכם, על תפוקת העבודה שלכם וגם על מצב הרוח שלכם. לא תאמינו כמה רכישה איכותית יכולה לשנות לכם את החיים.

כסאות משרדיים איכותיים – כי איכות החיים שלכם חשובה לנו 

זה לא סוד שהחיים שלנו בין אם האישיים ובין אם המקצועיים מושפעים ממה שעובר עלינו במהלך היום. לא אחת קורה שאנחנו "לוקחים את העבודה הביתה" וביחד עם זה, גם את מצב הרוח הכעוס או המצוברח, וחבל.

חלק מהותי ממה שקורה בעבודה הוא גם שינויי מצב הרוח, בשל הכסאות שעליהם אנחנו יושבים. כסא מחשב לא איכותי יוביל אל כאבי גב, לחץ על עמוד השדרה, כאבי רגליים, כאבי שרירים ובשל כל זה, גם לכאב ראש.

כל אלו יובילו אל מצב רוח לא טוב שישפיע לא רק על תפוקת העבודה. אלא גם על היחסים הבינאישיים שלנו עם הקולגות והמנהלים, ועל החיים האישיים. מדהים שאפשר לשנות את כל זה, ברכישה של כסא מחשב אורטופדי מתאים ואיכותי, ובכך לשנות לעצמנו לגמרי את החיים.

כסאות משרדיים – אורטופדי זה הלייק החדש

העידן המודרני מכריח אותנו (כמעט) להיות מול המחשב שעות מרובות. רוב המשרות הן משרות טכנולוגיות, בין אם אנחנו עובדים מהבית ובין אם לא. איכשהו נמצא את עצמנו מעל 10 שעות מול מסך המחשב. ובלי לשנות כמעט תנוחה.

הסיטואציה הזאת היא סיטואציה מאד קשוחה עבור מי שחייב לשבת על כסאות משרדיים רוב שעות היום. ולכן חשוב לא רק לקום ולהתהלך אחת לשעתיים בערך כדי למתוח את השרירים. אלא פשוט לרכוש כסא מחשב אורטופדי שיעניק לנו תמיכה מלאה לגב, תמיכה מותנית ויהיה בגובה המתאים גם במשענות הידיים, וגם בגובה הגוף.

הארגונומיה המפתחת מוצרים למען יצירת סביבת עבודה יעילה, נוחה ונגישה יותר מאפשרת לנו לא רק ליהנות מריהוט משרדי כמו כסא מחשב אורטופדי או כסאות משרדיים ארגונומיים. אלא מאביזרים נוספים הקשורים למשרד כמו עכברים מותאמים, פדים לעכבר, טלפונים מיוחדים ועוד.

כאשר אתם משקיעים בריהוט משרדי איכותי ובמוצרים איכותיים אתם משקיעים בעצמכם. אתם משקיעים בצוות המקצועי שלכם, ואתם משקיעים בחברה שלכם.

ההשקעה הזאת תניב לכם לא רק חיי איכות ובריאות, אלא גם עובדים מרוצים, שמחים, בריאים, יעילים ובעיקר מלאי הערכה על הדאגה לבריאותם ותחושה של בית שני. ולכן, ניתן להבין שהאיכות בהחלט משתלמת.

מאמר זה נכתב על ידי גט-קומפי, חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here