קרדיט - Canva

אין אחד שאין לו לפעמים תהיות כיצד היה יכול להיראות לאחר תיקון קל בפנים או באחד מתווי הפנים שנראים לו קצת לא פרופורציונליים. אלא שניתוחים פלסטיים נראים לפעמים צעד דרסטי מדי למי שאינו רוצה שינוי גדול מדי בפניו, בין אם הוא גבר או אישה. לשם כך מוצעים לו אמצעים אחרים שאפשר לעשות בהם שימוש כמו חומצה היאלורונית שמשמשת לעיצוב הפנים ולפיסול תווי הפנים ואף אפשר לשפר אותם ולהיראות בדיוק כפי שרציתם. הגמישות בעבודה עם חומר צמיגי וטבעי זה מאפשרת לא רק לפסל את תווי הפנים אלא גם לתקן פגמים כמו א-סימטריה או עיבוי שפתיים שהן דקות מדי כדי לשפר את המראה שלהן או לתקן את יחס הגודל שלהן לפנים. נשים רבות נהנות מהפעולה הזאת מבלי שזה יגרום לתופעות לוואי ולכן הן חוזרות על כך בכל תקופה על מנת לחדש את המראה הרצוי להן. ד"ר אסנת גל זילברשמיט מציעה לכם טיפולי יופי בטוחים ורפואיים בטכנולוגיות חדשות וחומרים מתקדמים שהגוף מזהה ואינו דוחה אותם.

טיפול באף ללא ניתוח

רבים היו מעדיפים לשנות את מראה האף שלהם אולם מבלי לעבור ניתוח פלסטי שמפחיד אותם. יש דרך אחרת לעשות זאת וללא סכין אלא על ידי הזרקת חומצה היאלורונית, שמעצבת את מראה האף מחדש ומשנה את הפרופורציות שלו. עיצוב אף ללא ניתוח נחשב לבטוח מאוד וללא בעיות רבות של הסתגלות כמו שיש לאחר ניתוח פלסטי ולכן רבים מעדיפים זאת. היתרון הנוסף הוא שהחומר נספג שוב בגוף במהלך הזמן ולכן אפשר לחזור עליו ואף לתקן מעט את הזרקת החומר הבאה אם רוצים לשנות מעט את התוצאה שהתקבלה לפני כן.

חומרי מילוי מתקדמים משפרים את טיפולי היופי

טיפולי יופי מתקדמים בעזרת חומרי מילוי חדשניים אלה הם המילה האחרונה משום שהם בטוחים לשימוש וגמישים מאוד מבחינת האפשרויות. הם בהחלט הפיכים כך שאם אינכם אוהבים את התוצאה או שאינכם מתרגלים אליה אפשר לא לחזור על כך לאחר שהחומר נספג ואפשר גם להמיס את החומצה ההיאלורונית. הוא מתאים מאוד לשינוי הפרופורציות של האף ביחס לפנים או לתיקון א-סימטריה או יישור גבשושיות או תיקון קצה האף. לכן זה פתרון מעולה של שינוי מראה האף למה שאתם רוצים לקבל וללא חיתוכים עם סכין שאינם הפיכים. הניסיון הרב של ד"ר אסנת גל זילברשמיט מדבר בעד עצמו ומאפשר לכם לקבל את טיפולי האסתטיקה הרפואית הטובים ביותר שמוכיחים את עצמם, הם בטוחים לגמרי ונעשים ביד מיומנת ועם הרבה יתרונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here