friends-cheering-their-friend-while-throwing-bowling-ball-300x200

אם בעבר היה נהוג לחשוב כי מכירות הינו תחום עיסוק פשוט וכל אדם יכול להצליח בו, בפועל מדובר בתחום מאתגר ולא פשוט הכולל אתגרים רבים שלא קל להתגבר עליהם באופן עצמאי. בשנים האחרונות, עבודת אנשי המכירות נעשתה מורכבת אף יותר בגלל המודעות הרבה של הלקוחות לשיטות מכירה ידועות. לכן, על מנת לשפר את התוצאות העסקיות של הארגון ולהגדיל את מחזור המכירות השנתי, חשוב לפנות חברה המתמחה בהעברת קורס מכירות שתוכל  לסייע לכם ללמוד את השיטות ולקבל את הכלים הרלוונטיים. קורס מכירות איכותי יכול להתאים לכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים, כשהוא מותאם לצרכים של הארגון. מרכז גישות בע"מ מעביר קורסי מכירות לעובדים בארגונים וחברות בהצלחה רבה מזה שנים רבות, מה שיוביל לשיפור במחזור המכירות ובהצלחה העסקית של הארגונים שבחרו בקורסים שלנו.

friends-cheering-their-friend-while-throwing-bowling-ball-300x200

להעניק ערך מוסף לצוות שלכם

לא בכדי הפכו סדנאות העצמה ללהיט בכל מגזר ובכל ענף או תחום. ההכרה בכך שביטחון עצמי גבוה יכול להביא אתכם רחוק היא קריטית להבנת העובד המודרני. עובד יוכל להשיג הרבה יותר ולעשות הרבה יותר אם הוא מאמין ביכולות שלו, אינו מסתגר בחששות ובחרדות שלו ומרשה לעצמו להפגין ביטחון עצמי. עובדים יכולים לגלות מהר מאוד אחרי סדנה כזאת שהם מסוגלים להרבה יותר לא רק בעבודה אלא גם בחיים אישיים, ולכן זה מחזק אותם להעז, לעבוד טוב יותר, לנהל טוב יותר, לתקשר בביטחון וגם לאתר תקלות ולהתריע עליהן. כשעובדים מאמינים בעצמם הם מגיעים הרבה יותר רחוק ומגלים אחריות רבה יותר שמקדמת אותם גם בהיבט התעסוקתי. בסופו של יום, סדנאות העצמה מעניקות ערך מוסף לעובדים שלכם, משפרות להם את המוטיבציה וההערכה, כמו גם את ההישגים, הן בעבודה והן בחייהם האישיים.

לנהל עובדים בביטחון ובהצלחה

מנהלים חדשים מתמודדים עם אתגרים רבים הכרוכים בעבודת הניהול, ולעיתים הם מתקשים לעמוד ביעדים ולנהל את העובדים תחתיהם בתחילת קריירת הניהול שלהם. על מנת להעניק להם את הכלים הנדרשים כדי למצות את הפוטנציאל שלהם בתור מנהלים, כדאי להפנות אותם אל סדנאות פיתוח מנהלים, בהם הם יקבלו את הכלים הנדרשים, העצות והדרכה המתאימה.  בדרך זאת לא תשאירו אף מנהל צעיר או עתודת הנהלה להתמודד לבד עם קשיי התחלת הקריירה הניהולית. לכן, מרכז גישות בע"מ מציעים קורסים מקצועיים למנהלים ועובדים, כמו גם סדנאות מעשירות שמעניקות ערך מוסף משמעותי. לפרטים נוספים ובחירת תוכנית הקורסים והסדנאות שמתאימים לצוות ולסגל בארגון שלכם, חייגו למספר 08-9395400.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here