קרדיט תמונה: פרטי

השניים יחזקו את תחומי הריקוד והמחול, מוסיקה ואומנויות הבמה בעיר ויחליפו את פרידה נוסם המיתולוגית שזכתה להוקרה והערכה רבה

מרכז מוסיקה ומחול תחת מתנ"ס מגדל העמק מתחדש בשני מנהלים חדשים לתחומי ריקוד ומחול, מוסיקה ואומנויות במה. זוהר דיין ואברהם אבירן קוצ'רו יפתחו את התחומים הללו במטרה לפתח בני נוער שיוכלו להשתלב בעתיד בתעשייה.

"החזון שלי הוא להפריח את העיר מבחינה מוסיקלית ולהרחיב מחד את היכרות הדור הצעיר עם מגוון כלי הנגינה, הז׳אנרים והסגנונות הקיימים במוסיקה, על ידי הפעלת בתי ספר מנגנים וחוגי טרום כלי, ומאידך להביא את הנוער והמבוגרים לקחת חלק גם כן בפעילות של חבורות זמר, להקות ונגינה פרטנית. כולי תקווה שאוכל לתת לכל פלח אוכלוסייה ומגדר ביטוי מוסיקלי והנאה מרבית", אמרה מנהלת תחום המוסיקה ואומניות במה זוהר דיין, והוסיפה: "ניהלתי קונסרבטוריון בתל אביב, ופרויקטים מוסיקליים בבית האומנויות, בשיתוף עם זובין מהטה והתזמורת הפילהרמונית. הפקת אירועים בבית הנשיא ובבתי שגרירים ומסעות קונצרטים של מקהלות ותזמורות לפסטיבלים בחו״ל, באיחוד האירופאי ובאולם הקרנגי הול בניו יורק. ניצחתי על המקהלה הישראלית בלונדון ולימדתי פסנתר שנים".
אברהם אבירן קוצ'רו מנהל תחום ריקוד ומחול, כוריאוגרף, בימאי, מפיק, בוגר מכון וינגייט ותושב עיר. "שמח על הזכות לחזור לבית שגדלתי בו ולעשות מה שצריך כדי להעצים ולפתח את אמנותיות הבמה והמחול בעיר". אבירן הפיק מסיבות סיום לבתי ספר, טקסים ואירועים קהילתיים ויצירות מחול, שותף לפסטיבל כרמיאל, כוראוגרף להקת "שמש אתיופית" כמו כן הדריך שיעורי משחק ותיאטרון, ניהל קייטנות קיץ ונגע גם בצילום, עריכת וידאו קליפים ועיצוב גרפי, ניהל בשנים האחרונות סטודיו למחול ותיאטרון בקיבוץ שריד.

"בחרנו בקפידה ולקחנו את הטובים ביותר בתחומי המוסיקה והמחול. נרגשים לקבל את אברהם אבירן קוצ'רו וזוהר דיין לשורותינו ומברכים על הצטרפותם לעשייה ציבורית מבורכת, מאחלים להם הצלחה מרובה בהצמחת תחומי הריקוד, המחול, המוסיקה ואומנויות במה בעירנו" אמרה מנהלת המתנ"ס אורית כהן זאבי והוסיפה: "הנהלת המתנ"ס מודה ומוקירה את פועל של הגב' פרידה נוסם שניהלה את מרכז המוסיקה והמחול מאז הקמתו".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here