קרדיט לתמונה: www.milo.co.il

עונת הקיץ היא תקופה של עומסים מוגברים על ציוד קירור תעשייתי. בלעדיו, העבודה של נקודות קייטרינג גדולות, חנויות רגילות, סופרמרקטים ומפעלי מזון לא יכולה להתנהל כנדרש. מקרר תעשייתי גדול מקרר מוצרים שונים, שומר עליהם במצב המתאים לצריכה. הודות לציוד מיוחד, מוצרים רגישים כגון: חלב, ירקות, פירות יער, פירות, בשר ודגים, כמו גם מוצרים חצי מוגמרים שונים מאוחסנים בטמפרטורה יציבה, ללא קשר לטמפרטורה החיצונית.

תפעול מוכשר של מקררים תעשייתיים בזמן שימוש

כדי למנוע הפתעות לא נעימות ולמנוע השבתה של ציוד קירור תעשייתי, כמו מקרר תצוגה או מקררים תעשייתיים, כמו גם כדי למנוע מצבים המובילים לקלקול מזון, יש להקפיד על הכללים הבאים:

  • יש צורך לבצע בדיקה טכנית מקדימה ויסודית של ציוד קירור תעשייתי, ובמידת האפשר להחליף חלקים ישנים שתקופת האחריות שלהם מגיעה לסיומה.
  • יש להדריך את הצוות בפירוט לגבי הכללים הטכניים לשימוש ותחזוקה של הציוד, המפורטים בהוראות היצרן.
  • יש להקדיש תשומת לב מיוחדת להבטחת תנאי טמפרטורה אופטימליים בחדרים בהם מותקנים מקררים תעשייתיים. במידת הצורך, להגדיל את מספר המזגנים או המאווררים המקררים את האוויר.
  • חשוב לפקח בקפדנות על פרמטרי האתחול. מלאו מקררים רק עד לרמה מסוימת המצוינת בגיליון הנתונים הטכניים.
  • כמו כן, יש להקפיד על תחזוקה שוטפת של המקררים. נקו אבק ולכלוך בזמן.

טמפרטורת חדר אופטימלית עבור ציוד קירור גדול

חריגה מפרמטרי הטמפרטורה עלולה להוביל להתחממות יתר של המנועים או לעלייה בלחץ העיבוי. מזגנים עוצמתיים, מאווררים מובנים ומערכות PVC יעזרו למנוע התחממות יתר בחדר. זה יצמצם את זרימת האוויר החם מהרחוב או מחנויות ייצור אחרות, ויעצור את יציאתו של אוויר קריר. לגבי מקפיאים או מקררי תצוגה המותקנים ברחוב רצוי למקם אותם מתחת לסככה. הסדר כזה יפחית את חימום המתכת, ויבטיח זרימת אוויר גם בחום החזק ביותר.

רכישה משתלמת והתקנה מקצועית של ציוד קירור

היתרונות של ציוד קירור מקצועי כולל צריכת אנרגיה מופחתת, זמן השבתת ציוד מופחת וחיי ציוד ארוכים. באמצעות שדרוג הציוד ניתן להשתמש בו בצורה יעילה יותר, כלומר נדרשים פחות תיקונים. כל מנהל בתעשיית המזון יודע היטב כמה זה עולה עבור כל שעת השבתה לעסק. בדרך כלל מדובר בעשרות אלפי שקלים. לכן יש להימנע מתקלות בציוד קירור הגורמות לעצירה בעסק. בנוסף, ישנם יתרונות עקיפים, לרבות שיפור בביצועי הקירור ושיפור הבטיחות התפעולית. סיטונאים וקמעונאים גדולים המשפרים את הקירור באמצעות התייעלות אנרגטית נהנים מתדמית חיובית בעיני לקוחות פוטנציאליים, במיוחד אלה שמודאגים בנושאי איכות הסביבה. הניסיון מלמד שטכנולוגיות ירוקות ופליטות פחמן נמוכות מובטחות למשוך לקוחות נוספים. באתר של חברת "מילוא קירור חיפה בע"מ" תוכלו להזמין ולקנות סוגים שונים של ציוד הקפאה מיוחד, ולדאוג שהעסק שלכם יספק מוצרי מזון איכותיים בכל זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here