קרדיט צילום: יוסי אלוני

כזכור הנשיא הרצוג שירת בעבר כקצין ב- 8200 ורואה חשיבות רבה בחינוך בני הנוער בכלל ובערים המרוחקות בפרט, מברך על היוזמה של דורון אמיר מנכ״ל CyTaka ויזם ׳הטובים לסייבר׳ לקיים את אליפות הסייבר של הצפון בעיר קריית שמונה ביחד עם ראש העיר אביחי שטרן.

נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג: ״זכיתם להיות חלק מאירוע שהוא במה המשקפת בצורה המובהקת ביותר את היתרון האיכותי הישראלי. זכיתם בהזדמנות להוכיח את הכישרון – הכישרון שלכם, כישרונות של דור העתיד  ואת היכולת שלכם לפעול במרחבי הרשת למול אתגרים מתחדשים. אני מבקש להודות לכל הגורמים העוסקים במלאכה: עיריית קריית שמונה, בהובלתו של ראש העיר היקר אביחי שטרן, רשת המתנ"סים העירונית, וכמובן לדורון אמיר. כולי תקווה שהאליפות הזו תהפוך למסורת מבורכת של מצוינות וחדשנות, אליפות שהיא הזדמנות נוספת להוכיח את הכשרונות האדירים שלכם – צעירי וצעירות הגליל".

האליפות תערך היום, יום חמישי 5.1.2023 , הירדן 25 באצטדיון העירוני, בקרית שמונה בשיתוף ראש העיר אביחי שטרן ויגאל אונא ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר ונכבדים נוספים בין השעות  17:00 עד 21:00

CyTaka מקדמת חינוך ומצוינות בסייבר ובהמשך לתחרויות סייבר קודמות בישראל שנערכו בנגב, בתל אביב ובקריית אתא. עד כה חולקו למעלה ממיליון ש"ח פרסים בארץ לגאוני הסייבר שפועלים לקידום סייבר חיובי.

יזם "הטובים לסייבר"הוא דורון אמיר מייסד יוניקורן הסייבר CyTaka וגם מקדם את החינוך לסייבר בישראל.

התקשורת מוזמנת לסיקור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here