עושים זום על תושבי עפולה
רשת המתנסים שחקים עפולה

מפגשי הורים, הרצאות, קורסים דיגיטליים ועוד. בשחקים עפולה החליטו לעשות "זום" על התושבים ולאחר מיפוי הצרכים ותחומי התוכן יוצאים בימים אלו במגוון פעילויות שמותאמות להנחיות ומפגשים מקוונים.

עושים זום על תושבי עפולה
רשת המתנסים שחקים עפולה

הנחיות הקורונה הביאו להערכות מחודשת במיזמים השונים שמציעים לקהילה בשחקים עפולה. ולאור העובדה כי בימים כתיקונם הובילו צוותי הרשת יחד עם עיריית עפולה עשרות אירועים ברחבי העיר לכלל האוכלוסייה, החליטו כעת בשחקים למקד את הצרכים ולהתאימם לתקופה הנוכחית. כחלק מהמהלך ערכו סקר מיפוי צרכים בקרב התושבים וביקשו להעלות תכנים רלוונטיים שיונגשו עבורם באירועים שונים בהתאם להנחיות ובמפגשים אונליין.

בימים אלו, לאחר התאמת הדרישות בשטח וקיום פרויקטים וסדנאות על פי ההנחיות, יצאה הרשת בסדרת הרצאות: ZOOM IN AFULA, שמטרתה לערוך מפגשים אונליין בנושאים קהילתיים שונים למען האוכלוסייה.

עושים זום על תושבי עפולה
רשת המתנסים שחקים עפולה

ההרצאות, שעד כה נחלו הצלחה ופידבק חיובי מהשטח, יימשכו גם במהלך חודש אוגוסט ויופנו למגוון גילאים שונים – מילדים ועד מבוגרים. בין הנושאים השונים ניתן למנות מפגשים בתחומי הורות, זוגיות, קורסים דיגיטליים, הכשרות ומפגשי קהילה. דניאל בן, מנכ"ל הרשת, שמוביל בימים אלו יחד עם הצוות התחדשות ופיתוח חדשנות בכלל תחומי הרשת אומר: "זו ההזדמנות שלנו היום לחדש את כלל המערכת למען תושבי העיר. אין לנו את האפשרות לעמוד מהצד ולחכות שהתקופה תעבור. דווקא בימים אלו ישנה חשיבות גדולה יותר לחבר את הפרטים ולחזק את החוסן הקהילתי, ייעודנו לא השתנה והוא מקבל כיום משנה תוקף. תפקידנו הוא להנגיש ולייצר כמה שיותר תכנים ולהמשיך להיות עוגן עבור תושבי העיר. כך היה וכך ימשיך להיות."

עושים זום על תושבי עפולה
רשת המתנסים שחקים עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here