: 73.6% מהתושבים מרוצים מאוד מתפקוד העירייה בעת משבר הקורונה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

תושבי עפולה העניקו ציון גבוה בסקר תפקוד ושביעות רצון של עיריית עפולה בעת משבר הקורונה. ראש העיר אבי אלקבץ: "אנחנו מרגישים את הפידבקים מדי יום. האמת שלציבור מגיע ציון 100 על ההתנהגות שלו במהלך המשבר". 

בימים האחרונים נערך סקר תפקוד ושביעות רצון של עיריית עפולה בעת משבר הקורונה. השבוע נותחו התוצאות ומהן עולה כי 737 אנשים השיבו על הסקר שהם מדגם מייצג מהעיר עפולה מבחינת גילאים, שכונת מגורים ואמונה.

במסגרת הסקר נשאלו התושבים באיזו מידה הם מרוצים מתפקוד העירייה בזמן משבר הקורונה. 73.6% מהמשיבים ציינו כי הם היו מרוצים עד מרוצים מאוד מתפקוד העירייה ואילו 13.3% ציינו כי לא היו מרוצים מתפקוד העירייה כלל. בשאלה האם יש לך אמון ביכולות העירייה לנהל משברי חירום השיבו 74.7% מהתושבים שענו על הסקר כי הם מסכימים עד מסכימים מאוד ואילו 75.1% ציינו כי הם מסכימים עד מסכימים מאוד עם המשפט שעיריית עפולה תתפקד היטב גם במשברי חירום בעתיד אם חלילה יקרו. בהמשך נשאלו התושבים האם היו ממליצים למכריהם לגור בעפולה ועל כך ענו 71.3% כי הם מסכימים עד מסכימים מאוד עם המשפט.

: 73.6% מהתושבים מרוצים מאוד מתפקוד העירייה בעת משבר הקורונה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

באשר לחשיפה של פעילויות העירייה במהלך המשבר אפשר לציין כי 58.5% מהמשיבים ענו כי נחשפו לאירועי 'משאיות הקצב', 55.4% ענו שנחשפו למבצעים חלוקת האוכל, 37% ציינו שנחשפו לסיוע למשפחות רווחה, שידור טקסי זיכרון (37%), מבצע לאיתור קשישים (30.7%), הסברה להתנהגות נוכה ושמירה על היגיינה בעת הקורונה (34%), שעת סיפור לילדים עם ראש העיר (34.7%), ניקיון ברחבי העיר (30%), מבזקי חדשות וירטואליים (32%), פתיחת שמרטפיות לילדי הסגל הרפואי ולילדי מערכת החינוך (21.3%) ועוד.

בתמענה לשאלה כיצד שמעו על פעילויות העירייה ציינו המשיבים כי שמעו על כך מהרשתות החברתיות (64%), בני משפחה, חברים או מ'פה לאוזן' (39.9%), חדשות מקומיות (21%),, תקשורת ארצית (5.8%), מוקד עירוני (14%) והיתר באמצעות דרכים אחרות.

ראש העיר אבי אלקבץ: "אין ספק שמדובר בתוצאות מחמיאות המבטאות את מידת האמון הרבה אותה רוחש הציבור לפעילות העירייה. אלו גם התגובות שאני מקבל באופן יומיומי על פעילות העירייה בתקופת המשבר. לציבור העפולאי מגיע ציון 100 על התנהלותו בימי הקורונה ואני קורא להם להמשיך ולשמור על הנהלים כדי למנוע הידבקויות בעיר".

: 73.6% מהתושבים מרוצים מאוד מתפקוד העירייה בעת משבר הקורונה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here