קרדיט:canva

רק במבט ראשון נראה שהעיקר בקניית נדלן בחיפה הוא למצוא לכך את הזמן המתאים. בכל הנוגע לתהליך הבחירה, מסתבר שצריך לזכור עשרות ניואנסים שיכולים להשפיע על ההחלטה הסופית. כדי להקל על בדיקת דירות, ולאחר מכן להשוות בין האפשרויות שאתם אוהבים, תוכלו לערוך רשימת בדיקה עם מספר מאפיינים שחשובים עבורכם בדירה החדשה שלכם. רשימה זו צריכה לקחת בחשבון את הנקודות החשובות ביותר שכדאי לשים לב אליהן בקניית נדלן בחיפה בבניין חדש ובשוק יד שניה.

בחירת האזור המתאים עבור הדירה שלכם

לא משנה אם אתם מעוניינים באחת מתוך דירות חדשות בחיפה או בשוק המשני, ישנם טיפים כלליים לבחירת נדל"ן. אחד הנושאים החשובים ביותר הוא בחירת האזור. יש צורך לקחת בחשבון לא רק את עלות הדירות בחלקים שונים של העיר, אלא גם את אורח החיים שלכם ואת התכונות של מיקום מסוים:

  1. נגישות- האם נוח להגיע למרכז העיר, למקומות תכופים שבהם אתה מבקר: עבודה, מרכזי קניות אהובים, מקומות מגורים של יקיריהם. האם התחבורה הציבורית מפותחת, האם יש פקקים תכופים.
  2. אקולוגיה- האם יש פארקים או להפך מפעלי תעשייה בקרבת מקום, מה רמת זיהום האוויר?
  3. בטיחות- רמת הפשיעה, בתי חולים ומרפאות.
  4. תשתיות- האם יש בקרבת דירות חדשות בחיפה יש מרכזי קניות, מקומות בילוי וספורט גדולים, סופרמרקטים, מרכזי שירות לצרכנים, בתי קפה ומסעדות, גני ילדים ובתי ספר?

הערכת הנכס לפני הרכישה

אם החלטתם על דירות למכירה נווה שאנן חיפה והתחלתם לחפש באזור, חשוב לשים לב לא רק לדירה ספציפית, אלא גם לבית בו היא נמצאת. נקודות אלו רלוונטיות באותה מידה גם למבנים החדשים וגם כאלה שלא. חשוב לשים לב:

  1. מצב הבית- האם יש סדקים, כתמי רטובות, האם יש ריחות לא נעימים, באיזה מצב החזית.
  2. בטיחות- האם יש בבית אינטרקום? בטיחות אש חשובה כמו גלאי עשן, ברזי כיבוי אש, קלות פינוי במקרה חירום.
  3. חניה- האם יש חניה בתשלום, חניות חינם לתושבים ועוד.
  4. מעלית- האם הנוכחות שלה באופן עקרוני חשובה לכם?, אם היא ישנה, באיזה מצב היא, האם היא עובדת בשקט?
  5. שטחי דירות- כמה דירות בקומה, כמה דירות למכירה נווה שאנן חיפה ממוקמות בבלוק או בפורמט של בניין רכבת. האם יש אזורי אחסון ועוד.
  6. השווה עם הצעות אחרות. עלות, אפשרויות תשלום – האם משכנתא אפשרית ובאילו תנאים, זמינות הנחות, פונקציונליות של פריסות, עבור בניינים חדשים – דדליין למסירת מפתח.

זקוקים להכוונה במציאת הדירה המושלמת עבורכם? צרו קשר עם Cenruty 21 Diamond Haifa במספר 052-6440124.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here