קרדיט: מרכז טנא

לכבוד יום האישה הבינלאומי מציעה תיירות עין זיוון, מפגש ופעילות מרתקת לנשים עם נשים, Wellness ו- Wellbeing, באירוח נשים יזמיות מקיבוץ עין זיוון, שהגשימו חלומן והקימו עסק עצמאי לתפארת. הפעילות תתקיים בשני ימי שישי 24.3 ו- 31.3.

 

הפעילות תתחיל עם דיתי טבנקין מורה ליוגה ובעלים של מרכז "טנא", שתארח את משתתפות לתרגול יוגה או צ'י קונג, המאפשרים לעצור את מרוץ היומיום ולהתמסר לחיבור אל הגוף, כשברקע מטעי התפוח והכרמים הנשקפים מחלונות היורט מכל נקודה בה עומדים.

טבנקין הקימה את 'טנא' לאחר שנים בהן לימדה יוגה בסטודיו קטן ששכרה בקיבוץ, אך תמיד רצתה מקום שיהיה בית עבור כל פעילויות הוולנס ויאפשר ליהנות ממגוון חוויות לגוף ולנפש, במרחב מקצועי אחד, ברמה גבוהה. לפני כשנה וחצי, ובעשר אצבעות הקימה טבנקין את 'טנא', המשתרע על שטח מיוער של כ-5 דונם, בו אולם תרגול מרווח ומקצועי עם חימום תת ריצפתי, דק רחב באוויר הפתוח עם פינות זולה, ערסלים ולאונג' לאירוח.

 

בהמשך יסבו הנשים המשתתפות לבראנץ' מפנק ב'לאונג' טנא' בבקתת עץ חמימה בלב החורש, וייהנו מבופה של 'מסעדת כפר הנופש עין זיוון', עם מבחר ירקות, סלטים, גבינות, מטבלים, ומהמאפים של האופה הצעירה והמוכשרת רוני רביבמקימת מיזם 'החושה' מאפיית לחמים, שתגיש לחמי מחמצת עם- אגוזים, חמוציות, גרעינים וזיתים בעבודת יד.

רוני רביב הגיעה לקיבוץ עין זיוון עם בן זוגה אביעד ליברמן, השניים סיימו לימודי משפטים בתל אביב, והחליטו לעזוב את העיר הגדולה לטובת מגורים ברמת הגולן ולפתח את אהבתם לאפייה. רוני למדה את סודות האפייה והחלה לאפות בביתם, אט אט שמה יצא למרחוק, התרבו ההזמנות, והיא הקימה מיזם של אפייה ומשלוחים המגיעים לכל מרחבי הגולן, ומידי יום חמישי, מתארחת רביב ב'בוקר בטנא' במרכז טנא, לקפה ומאפים נפלאים לסוף השבוע.

קרדיט: הלאונג של טנא

לאחר מכן, ייהנו המשתתפות מסדנת ריח ארומטית בחוות "שדה לבנדר" בהדרכתה של היזמית רות שדה, בעלים ומקימת החווה, שתתקיים ב"הלבנדריה"- במבני אבן עתיקים הממוקמים במרכז החווה, בהם מתקני ייבוש, ומזקקת מיצוי השמנים. שדה תכיר למשתתפות את מיני הצמחים הארומטיים הגדלים בחווה- הלבנדר, ורד דמשקאי, ההידרוסול-מי ורדים, והליקריסום, תדריך על חוש הריח ומשמעותו, ועל היסטוריית הכנת הבושם. בסיום כל אחת תרקח פורמולה אישית של מפיץ ריח ארומטי. עוד ייהנו המשתתפות מתה ארומטי חם, בין פינות החמד של החווה.

רות שדה עבדה לפני כ- 20 שנים במשתלה, שם גילתה את אהבתה לעולם הבוטני ובמיוחד בצמח הלבנדר, אותו החלה לגדל כתחביב סביב ביתה בקיבוץ עין זיוון והתמקצעה במיצוי צמחים, אך לאורך השנים פעלה בתחום היזמות בעולם היין והשוקולד. כשהחלה מגפת הקורונה, בערה בה מחדש התשוקה לעסוק באופן יומיומי בבוטניקה והחליטה להקים חווה משלה לגידול ומיצוי צמחים ארומטיים והפקת מוצרים מפרחי שדה. לאחר שנתיים של הקמה, עיבוד הקרקע, וכד', פתחה שדה את החווה המרהיבה ביופייה בקיבוץ עין זיוון, מקום מגוריה.

 

פעילות יום האישה עם יזמיות הקיבוץ, תתקיים בימי שישי, 24.3 ו- 31.3, החל מהשעה 11:00.

משך הפעילות כ- 4.5 שעות, עלות למשתתפת: 385 ₪

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here