''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

חדשנות, התחדשות, תקווה גדולה חברו יחדיו במכללת נצרת עילית – יזרעאל, החוגגת שלושים ואחת שנות יצירה. בטקס מרגש ורב רושם, במעמד ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, מ"מ אלכס גדלקין, מנהל תחום קשרי מעסיקים במה"ט בני אהרון שלום, קיבלו הסטודנטיות והסטודנטים את הדיפלומות, וסטודנטים מצטיינים מלגות הצטיינות ועידוד.

''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

במעמד ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, מ"מ אלכס גדלקין, יו"ר העמותה ודירקטוריון של המכללה אורי קידר, משפחות בוגרי מכללת נצרת עילית – יזרעאל, התקיים טקס מרגש ומרשים של הענקת דיפלומות לבוגרים ומלגות הצטיינות ועידוד לסטודנטים מצטיינים.

כשכולם לבושים בלבן וההתרגשות ניכרת בהם, פתח ראש העיר רונן פלוט בדברי ברכה והערכה לבוגרים המדופלמים, לסטודנטים מקבלי מלגות ההצטיינות וכן לצוות המרצים, עובדי המכללה ובראשם תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה.

פלוט שיתף את הבוגרים בהתפתחות והתחדשות העיר נצרת עילית, בדגש על פתיחת מפעלי תעשייה באזוה"ת 'ציפורית' והזמנתם להצטרף להצלחת העיר. ראש העיר רונן פלוט אף חשף כי בימים אלה הוא פועל ללא לאות ובמלא המרץ להבאת שלשה מפעלים שיעסקו בנושא הקנאביס הרפואי. ראש העיר אף הזמין את הבוגרים ובני משפחותיהם להצביע על שינוי שם העיר.

''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

אחריו , בירך יו"ר העמותה והדירקטוריון אורי קידר, שאיחל הצלחה רבה לסטודנטים ושיבח את הובלת המכללה ע"י המנכ"לית תרצה ריבק והפיכת המכללה לספינת הדגל של המכללות בישראל. "יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית – יזרעאל", אמר לקול תשואות הקהל.

''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

בני אהרון שלום, מנהל תחום קשרי מעסיקים במה"ט אשר במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, הביא את ברכת מה"ט לסטודנטים, לבוגרים ולהנהלת המכללה.

מנכ"לית המכללה תרצה ריבק אמרה בדברי ברכתה לסטודנטים מקבלי מלגות ההצטיינות והעידוד:

"במעמד חשוב זה אנו מעניקים מלגות לסטודנטיות וסטודנטים מצטיינים  אשר ראש ההר עבורם הוא רק פסגה בדרך לפסגה הבאה. מלגת הצטיינות יתרה, מלגת הצטיינות ומלגות עידוד לרומם את המקצוע, להציב לכם סטודנטים יקרים, עוד פסגה בדרך להצלחה .

מכללת נצרת עילית – יזרעאל פורצת לקדמת הבמה של התעשייה והטכנולוגיה לא כסיסמא, אלא כדרך חיים. זה הזמן שלכם להצטיין.

לעונג וכבוד לי לברך אתכם סטודנטיות וסטודנטים יקרים שלא תפסיקו לחקור, שלא תפסיקו להצטיין, שלא תפסיקו לחלום, שלא תפסיקו לשאוף.

גאים בכם ומאחלים לכם להמשיך לפסוע בבטחה בדרך ההצלחה

ואל תשכחו, כאן, במכללת נצרת עילית הכל התחיל"

 

''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

את הבוגרים מקבלי הדיפלומות ברכה ריבק בהתרגשות:

"הצבתם בפניכם מטרה ללמוד לימודים משמעותיים, ולקדם עצמכם לחיים משמעותיים בתחום התעסוקה.

אל תהיו גאים בעצמכם רק כשהגעתם למטרה, היו גאים על כל פסיעה ופסיעה, צעד וצעד שאתם עושים בדרך אליה."

יום מרגש במיוחד היום, יום בו אתם מגיעים לעוד רגע שיא בדרככם להעפיל אל ראש ההר, עברתם כברת דרך משמעותית, למדתם ברצינות, שקדתם, עמלתם,  והנה אתם עומדים כאן בלב המכללה המתחדשת, עוד רגע קט תקבלו את הדיפלומה, תמשיכו הלאה בדרככם המקצועית, תציבו מטרות, יעדים, זכרו שהעולם מתפתח בזכות אנשים סקרנים, יזמים, מעזים, שלא עוצרים, תמיד שואפים הכי גבוה.

במכללה העמדנו לרשותכם, סטודנטים יקרים, את מיטב המשאבים כדי לאפשר למידה איכותית, להכשרתכם כבעלי מקצוע מובילים ומצוינים. די להביט בקיר המותגים  של החברות המובילות בתחום התעשייה הרואות במכללה מעיין נובע  ומפכה של אנשי מקצוע איכותיים ביותר. לכבוד ולעונג לנו להוסיף ביום מיוחד זה עוד שמונה מפעלים מובילים בתעשייה שהצטרפו למשפחת המכללה.

והם: לוריאל, סטנלי מערכות, סופרהרב, ריווליס, קורן מבנים ומערכות בע"מ, אילפק, MCP, גלבוע תעשיות מכשור בע"מ.

יריד התעסוקה שקיבל את פניכם הוא חלק בלתי נפרד ממערך ההשמה המצוין של המכללה הדואגת  לכל סטודנט להשמה ראויה בתעשייה.

היו שגרירי המכללה בכל מקום כי כאן הכל התחיל."

''יש מכללה ויש את המכללה, מכללת נצרת עילית-יזרעאל''
צילום: אלבום פרטי

ראשי המגמות:

ריקי מעוז -אדריכלות ועיצוב פנים , איתן מורג -תעשייה וניהול, גנדי צוגלין- חשמל ,פבל סידרוביץ – מכטרוניקה ,רון להב – תוכנה וסייבר,אלבר עוייד- הנדסה אזרחית,וכן סגנית מנהלת ביה"ס להנדסאים, אריאלה דוייטש, ודיקנית הסטודנטים סיגל גופר, העניקו לסטודנטים המצטיינים את מגלות ההצטיינות והעידוד.

בשם מקבלי המלגות בירך הסטודנט רלפי בלי ואמר:

"לעונג וכבוד לי לעמוד במקום הזה לברך ולהודות בשם מקבלי המגלות. ממרום גילי וכמי שעובד במשרה מלאה כאנליסט בנצרת עילית, אני חב חובה עצומה לרעייתי, להוריי, ולצוות הנפלא במכללה, על שהעניקו לי את כל התנאים ואפשרו לי ללמוד במכללה.

ההחלטה המשמעותית לחזור לספסל הלימודים הייתה במסגרת קריאת כיוון אישית לשינוי במסלול חיי. השילוב של לימודי ערב לצד עבודה במשרה מלאה הינו מאתגר, רכז המגמה, גנדי צוגלין, אשר היה קשוב לצורכינו הסטודנטים ופועלים להצלחתנו.

הענקת המלגות היא ללא ספק הבעת הערכת המכללה על השקעתנו, רצינותנו, תודתנו לכל העושים במלאכה".

המרצה גנאדי צוגלין נשא דברים בשם צוות ההוראה, אשר שם לו למטרה להוביל את הסטודנטים למצוינות ולהיות ביושבים ראשונה במלכות ההנדסאים.

בתום חלוקת הדיפלומות נשא דברים הבוגר נסים בשארת, בין דבריו אמר:

אנו מסיימים היום שלש שנות לימוד אינטנסיביות ומאתגרות בבית הספר להנדסאים של מכללת נצרת עילית יזרעאל. במשך שלש שנים פקדנו את שערי המכללה שלושה ימים בשבוע, ישבנו יחד, למדנו, שיתפנו בידע וניסיון ולצד כל זה יצרנו יחסי ידידות ואוירה אנושית חמה. על כן, בצד השמחה ישנה גם תחושת עצבות משום שהיום מסתיים פרק זה.

אני, ורבים כמוני יעידו כי מצאנו במכללה בית חם. נכון, לא היינו סטודנטים במשרה מלאה, חלקנו גם עבדנו וחלקנו גם ניהל חיי משפחה, אך להרגשתנו, לצד המאמץ מצאנו מרחב חם ואנושי אשר עזר לנו לצלוח את הקשיים של הריחוק מהבית ועומס הלימודים אחרי העבודה.

ברצוני להודות מעומק הלב לצוות המרצים וחברי ההנהלה אשר פעלו ליצירת תנאים טובים ונוחים ללמידה, באווירה מעודדת, תומכת ועם נכונות תמידית להושיט יד ולסייע. בשם כולנו אני מודה למזכירת החוג, הגברת אתי אמסלם  על התמיכה והנכונות לעזור תמיד ולרונית מדר . ולחבריי לספסל הלימודים:

היו לנו כאן ימים יפים לצד ימים מאתגרים וקשים.

השקענו בלימודים ובהכנת עבודות אך אני מבטיח לכם שעל אף הקשיים שעמדו בפנינו נזכור ימים אלו בגעגוע כי אין יותר יפה בחיים מאשר ללמוד ולצבור ידע, בעיקר בתחום שבו אנו עובדים. אנו יוצאים מכאן כל אחד לדרכו, אולי ניפגש ודרכינו יצטלבו ואולי לא. אך המכללה שקיבצה אותנו תישאר   בזיכרוננו שנים רבות.

מאחל לכם הצלחה בחיים המקצועיים ובחיים האישיים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here