יתרונות שרותי הענן עבור עסקים

העולם בו אנו חיים מתקדם בקצב מסחרר, תודות להתפתחות הטכנולוגית הרבה, אשר חלה בשנים האחרונות. אחד מן השינויים המהותיים ביותר אשר חווינו בהקשר של טכנולוגיה ומחשוב הוא כניסתו של הענן אל חיינו. למי שאינו מבין עד היום מהו בכלל הענן, נציין כי הענן הוא בעצם סוג של מקום אחסון עבור נתונים. חברה המספקת שירותי ענן עבור עסקים, מאפשרת להם לשמור את כל המידע והנתונים של העסק, בצורה יעילה ומרוכזת, ללא צורך בכוננים קשיחים או דיסקים וכדומה.

מהם שירותי ענן לעסקים?

שירותי ענן לעסקים הם בדיוק כמו להשתמש בסמארטפון, ומדובר בכל היישומים אשר נמצאים בטלפונים החכמים של כולנו. הסמארטפון מכיל את כל הפונקציות שיש במחשב נייח עם מעבד וכונן  וכולי, אך ללא אותו הציוד הפיזי. כך למעשה ניתן להיפטר מכל המכשירים אשר נמצאים בבית העסק ומעבירים את הכל אל הענן. בארץ ישנם ספקים רבים של שירותי גיבוי בענן עבור כל מה שעסק מפעיל וצריך, כאשר מחירם של שירותי הענן נמצאים כל הזמן בירידה, עקב תחרות רבה בשוק.

מהם היתרונות של שירותי ענן לעסקים?

שירותי גיבוי בענן הם בעלי יתרונות רבים. צריך להבין כי כאשר בית העסק מחזיק במחשבים בעצמו, ישנו צורך מצד בעל העסק לשלם מספר תשלומים הכרוכים בכך: רישיונות תוכנה, ביטוח, תחזוקה שוטפת, גיבויים, שדרוגים וכולי. כמו כן, ישנן הוצאות נוספות הקשורות בכך כגון חשמל, צנרת עבור תקשורת של המחשבים, שטח, מיזוג, שירות תיקונים וכדומה.

הוצאות אלו מתבטלות לחלוטין כאשר בית העסק אינו מחזיק פיזית במחשבים. כאשר משתמשים בחברת שירותי ענן לעסקים, עוברת האחריות על כל הנושאים הנ"ל אל ספק שירותי הענן. כלל הגיבויים והשדרוגים נעשים על ידי הספק ובעל העסק תמיד מקבל את השירות והטכנולוגיה המתקדמים ביותר.

בעל העסק צריך לדאוג לבחור ספק שירותי ענן שיהיה אמין ומתאים ביותר עבורו, כאשר תהליך המעבר לשירותי הענן הינו חד-פעמי ואף לרוב הוא יהיה גם מהיר, כאשר לאחר מכן משלם בעל העסק על השימוש שלו בשירותים שהוא צורך בפועל. כמו כן, יתרון גדול נוסף הוא שמדובר בחוזה אחד מול ספק אחד ובתשלום שהינו צפוי וידוע מראש, ללא הפתעות של הוצאות על תיקונים וכולי.

לסיכום, לאור התחרות הרבה בשוק, במידה ואתם מעוניינים לעבור אל שירותי גיבוי בענן, וודאו כי אתם בוחרים ספק איכותי אשר מציע שירות מתקדם במחיר הוגן. CompBiz הינה חברה וותיקה אשר מספק שירותי מחשוב לעסקים, גיבוי בענן לעסקים וכולי. התקשרו 073-737-2280.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here