צילום: רפרודוקציה ,דוד הרמן

ששת ילדיו של מהרטו אדרג'אן עמנואל , 42, תושב עפולה מביטים בעיניים כלות דומעות באמא האהובה שרה, תרים אחר האבא הצנוע והמיוחד , עמנואל , אשר נקטף בטרם עת ונותרים ללא תשובה , כמו כל מכריו ואוהביו של עמנואל.
אשר הותיר את הרעייה האהובה ,שרה, בחודשי הריון מתקדמים נושאת ברחמה תאומות אשר לא יכירו את אבא עמנואל , לא יזכו ללטיפה, חיבוק , נשיקה, לא ילמדו ממידותיו הטרומיות, לא יהיו נאהבות על ידי האבא שאהב תמיד את כולם.

צילום: רפרודוקציה ,דוד הרמן

ביום שני הובא עמנואל למנוחת עולמים בבית העלמין בעפולה , עמנואל בחור צעיר ובריא השיב נשמתו הטהורה לבוראה בטרם עת לאחר שלקה בליבו.
" רק בשבת האחרונה לחצתי בתום התפילה בבית הכנסת הגדול בעפולה את ידו של עמנואל בחמימות ובאהבה , משתף הרב דוד הרמן , מנכ"ל 'גרסא דינקותא' , ואביה של הנערה האהובה תמר ז"ל אשר הוכרעה ובני משפחתה מציינים במעשה חסד את יום הולדתה ה-17 , יום הולדת שלא זכתה לחגוג.
עמנואל היה אבא נפלא , אדם צנוע אוהב ונאהב, אדם שכולו חסד ונתינה. " אמר הרב הרמן חבר המשפחה אשר עם היוודע האסון הקם מייד קבוצת תמיכה כדי לסייע למשפחה בהמשך מסע חייהם.
שלושה מילדיו של עמנואל לומדים בישיבת 'נחלת ישראל'. "נשמח לכל סיוע כדי לעזור ולתמוך במשפחה השימוש ב-PayBox חינם, מחכים לך בקבוצת "מסייעים למשפחתו של עמנואל", לחיצה להצטרפות לקבוצה: https://payboxapp.page.link/a3TQr8yyd8RY36o46
" עמנואל הותיר משפחה לתפארת , משפחה עם ילדים בעלי מידות טובות ואמא הדואגת והעוטפת באהבת אין קץ. אני קורא לכולם לתרום בנדיבות ובעין טובה למען המשפחה המופלא , עמנואל היקר איננו עימנו היום אך רוח, רוח האמונה והתורה, רוח אהבת האדם , תהייה עמנו תמיד" אמר הרב הרמן.
נר זיכרון לעילוי נשמתו של עמנואל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here