המכינה להנדסאים במכללת נצרת עילית-יזרעאל, מעניקים תקווה.
צילום: אלבום פרטי

אין לך תעודת בגרות מלאה? יש לך חלומות גדולים? זה הזמן להגשים אותם. במכללת נצרת עילית-יזרעאל עומד צוות מקצועי, מיומן ובעל קבלות מרשימות לשירות סטודנטיות וסטודנטים מכל הגילאים, המבקשים כרטיס כניסה לעולם לימודי ההנדסה. תשעה חודשי לימוד במכינה והמפתח להצלחה בידך. "זו הזדמנות שנייה לכל מי שרוצה ללמוד לימודים טכנולוגיים גבוהים במכללה" אומרת מנכ"לית המכללה תרצה ריבק.

זה לא הזמן להחזיק בראש, לקמט את המצח ולהצטער מאוד על שלא כל כך השקעת בלימודי התיכון, שהבגרויות בחלקן עברו לידך ועכשיו ,כשאתה בצומת דרכים, מפוכח, תוהה איך מתקדמים מכאן? במכללת נצרת עילית-יזרעאל כבר חשבו על הכל עבורך.

המכינה במכללה הפכה זה מכבר לשם דבר, תוך תשעה חודשים עם כוחות, רצינות והתמדה, הסטודנט במכללה מצמצם פערים, רוכש השכלה וכרטיס כניסה לעולם לימודי הטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "זו הזדמנות נפלאה ללמוד בפרק זמן קצר ללימודי בגרות בעברית, אנגלית ומתמטיקה. תשעה חודשים ויש לך כרטיס כניסה לעולם ההצלחה. המסלולים הטכנולוגיים של ההנדסאים במכללה נפתחים לפניך ומכאן אפשר רק להמריא" אומרת ריבק.

במכינה להנדסאים במכללת נצרת עילית-יזרעאל ממתין צוות הוראה מיומן, מקצועי, מסור ובעיקר בעל קבלות מרשימות בתהליכי הצמיחה של הסטודנטים העתידיים להנדסה.

המכינה להנדסאים במכללת נצרת עילית-יזרעאל, מעניקים תקווה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here