קרדיט: Freepik

תיקון תקר בגלגל הינו דבר שקרה לכל אחד ואחת מאיתנו, למי לא יצא להיתקע באמצע הכביש בגלל פנצ'ר?, הדבר אכן נפוץ וקורה לכל אחד ואחת ממכם, ולכן יש צורך הרבה פעמים באיש קשר אשר תהיה לו פנצ'ריה והוא יוכל להעניק לנו שירות 7\24 , לפעמים אנו חווים פנצ'ר בלילה ולפעמים פנצ'ר ביותר מגלגל אחד מה שמצריך תיקון תקר בגלגל באופן מיידי. כמו כן ברגע שאנו מרגישים שיש לנו פנצ'ר יש צורך לעצור את הרכב באופן מיידי שכן אם לא נעשה כך הדבר יכול להרוס את הצמיג לתמיד, ולכן יש צורך לעצור את הרכב בצד. לשם כך תוכלו לפנות אל צמיגי אוריה אשר הינה חברה אשר מתמחה בשירותי תיקון תקר בגלגל תוך שירות אמין וייסודי, ותוך הגעה אל הלקוח בזמן המהיר ביותר והקצר ביותר כמו כן החברה עובדת בשירות 7\24 , כמו כן גם השירות שנותנת החברה הוא זול מאין כמוהו.

 

לטפל ברכב בצפון

אם אתם גרים באזור הצפון או עוברים במקרה באזור ונקלעתם לפנצ'ר אימתני תוכלו לפנות מיד לפנצ'ריה בחיפה אשר תעניק לכם שירותי תיקון פנצ'רים ותקרים באופן מיידי. הפנצ'ריה תקפיד להגיע עד הלקוח בזמן הקצר ביותר תוך שירות מקצועי ואדיב, ועשיית הטוב ביותר עבור הצמיג שלכם. כמו כן המלצתנו היא לפנות אלינו באיך שאתם חשים שיש פנצ'ר על מנת שנגיע אליכם בהקדם האפשרי ותוכלו להמשיך ביום שלכם, וכמובן לא להרוס את חיי הצמיג.

 

להחליף חלקים ברכב בצורה בטוחה וחכמה

החלפת צמיגים ברכב הינה פעולה ידועה ומוכרת ועל כן יש לדעת איך לעשות אותה, הרבה אנשים חושבים שהם יודעים כיצד להחליף את הצמיגים ברכב אך לא כך הדבר, יש לעשות זאת בצורה מדויקת וחכמה שכן הדבר יכול לפגוע בבטיחות שלכם, והתקנה נכונה של הצמיג יכולה להאריך את חיי הצמיג, לשם כך תוכלו לפנות לחברת צמיגי אוריה אשר מתמחה בהחלפת צמיגים ברמה גבוהה תוך הקפדה על שירות יוצא מן הכלל, והגעה מהירה אל הלקוח, חברת צמיגי אוריה מתגאה בשירות המהיר שלה, שעות פעילות של 7\24 , ומחירים זולים ומשתלמים לכל כיס, לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 055-6623324 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here