הנריך בריקמן הלך לעולמו בגיל 98
דוברות עיריית מגדל העמק

בגיל 99 התושב הוותיק הלך לעולמו. ראש העיר אלי ברדה: "הנריך אהב אנשים. יש בי אהבה והיא תנצח הייתה למוטו של חייו"

הנריך בריקמן אחד ממייסדיה של מגדל העמק, הלך השבוע לעולמו בגיל 98. בריקמן היה ידוע כאדם חכם מאוד ואוהב אנשים, אחד מהתחביבים שלו היה לגדל בעלי חיים בטענה שזו מצווה להאכיל ולגדל אותם כך שתמיד היו בסביבתו חתולי הרחוב להם דאג באופן קבוע.
ראש העיר אלי ברדה ביקר את בריקמן בביתו במסגרת תכנית "מחזירים אהבה" של הרשות וקיבל ממנו ברכה שרגשה אותו עד דמעות. נכדותיו של בריקמן ספדו לו: "היית ותמיד תזכר כאדם חכם מאוד, אוהב אנשים ושומר על קשר עם כל קרובי משפחתך. אתה דוגמא למה היא אהבת אמת", כתבה רויטל.

יערית הוסיפה: "סבא שלי היה ניצול שואה שהצליח להינצל בזכות השיער הבלונדיני, העיניים הכחולות והיפות והשם "הנריך" שבארץ שונה ל"חיים". תמיד דאג לשמור על קשר עם בני משפחה רחוקים, תמיד דאג לקנות כיסאות בבית הכנסת לו ולסבתא שלי, מאוד אהב את הדת. אדם ישר עם לב ענק. זכה לראות נינים ועתה יכול להתאחד עם סבתא מימי שכ"כ אהב. תנוח בשלום על משכבך סבא, אוהבת אותך המון".
ראש העיר אלי ברדה אמר: "יש בי אהבה והיא תנצח הייתה למוטו של חייו. הוא אהב אנשים, אהב בעלי חיים ומעל הכל אהב את אשתו ובני משפחתו וכולם אהבו אותו. הגענו לבקר אותו כדי לעודד אותו ולחזק אותו ויצאנו מעודדים ומחוזקים ומעל הכל מבורכים בברכה מרגשת עד דמעות".

הנריך בריקמן הלך לעולמו בגיל 98
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here